آماده باش 50 تیم عملیاتی امداد و نجات هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 50 تیم عملیاتی امداد و نجات و سیلاب در استان فراخوان و در آماده باش هستند.

آماده باش 50 تیم عملیاتی امداد و نجات هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد

سید امان الله جهانبین در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران منطقه کهگیلویه و بویراحمد اضافه نمود: 50 تیم عملیاتی امداد و نجات و سیلاب در استان فراخوان و به صورت آماده باش نهاده شد تا در صورت احتیاج برای پاسخگویی به مردم گام بردارند.

وی با اشاره به حضور امدادگران هلال احمر برای آبگرفتگی معابر اظهارکرد: هم اکنون یک تیم امدادی برای نجات خانواده ای محاصره در سیلاب راهی منطقه مورصفادشتروم بویراحمد شدند تا با قایق امدادرسانی نمایند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سالن های اداره کل ورزش و جوانان، مدارس آموزش و پرورش و سالن های هلال احمر برای اسکان اضطراری در نظر گرفته شده است تا در صورت احتیاج به اسکان مسافران، گردشگران و هم استانی ها اختصاص یابد.

جهانبین با اشاره به فعالیت 14 پایگاه امداد و نجات جاده ای موقت و ثابت توضیح داد: 520 نفر -روز امدادگر و نجات گر و کارمند تا 16 فروردین ماه ارائه خدمات می نمایند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه یک تیم واکنش سریع در استان و یک تیم در هر شهرستان به عنوان پشتیبان پایگاه ها در آماده باش هستند، ادامه داد: طرح ایمنی و سلامت نوروزی از 28 اسفندماه سال گذشته شروع و تا 16 فرودین 98 ادامه دارد.

وی توضیح داد: با اجرای این طرح 16 پست در مبادی ورودی و خروجی شهرها با حضور 900 نفر -روز از جوانان جمعیت هلال احمر در کانون های مختلف مستقر شده تا به ارائه خدمات به مردم بپردازند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه در آماده باش کامل هستیم و تمام مأموریت و مرخصی ها تاپایان سامانه بارشی لغو شده است، افزود: شبانه روز آماده خدمت به مسافران، گردشگران و هم استانی ها هستیم و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی گردد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 17287

به "آماده باش 50 تیم عملیاتی امداد و نجات هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش 50 تیم عملیاتی امداد و نجات هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید