اعتماد فدراسیون های ورزشی دنیا به اردبیل جذب شده است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، شروین اسبقیان عصر پنجشنبه در حاشیه برگزاری پنجمین دوره مسابقات کشتی فرنگی باشگاه های دنیا در جمع خبرنگاران توضیح داد: میزبانی مطلوب اردبیل از مسابقات والیبال باعث برخورداری از رویکرد مطلوب وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون های دنیای شده تا در انتخاب این استان به عنوان میزبان بسیاری از مسابقات ورزشی درنگ نکنند.

اعتماد فدراسیون های ورزشی دنیا به اردبیل جذب شده است

وی افزود: حضور بی حاشیه تماشاگران اردبیلی در این رقابت ها یکی از مثبت ترین نکاتی بوده که مورد تایید ناظران برگزاری مسابقات نیز قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و باشگاه های وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: حمایت و پشتیبانی فدراسیون دنیای کشتی برای برگزاری این رقابت ها در اردبیل یکی دیگر از بخش های مثبت رویداد مذکور بوده و چنین حمایت های دلگرم کننده ای بارقه های توسعه ورزش را در این استان قهرمان پرور افزایش خواهد داد.

نتیجه انتخابات هیئت کشتی اردبیل از سوی فدراسیون اعلام می گردد

اسبقیان به حواشی اخیری که در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان اردبیل به وجود آمد، اشاره نمود و افزود: با آنالیز هایی که از سوی فدراسیون انجام خواهد پذیرفت نتیجه مورد نظر اعلام خواهد شد.

وی افزود: برخورداری از تماشاگران پرشوری که همواره پشتیبان ورزش منطقه باشند بهترین تکیه گاه برای هر شهری است و استان اردبیل به دلیل بهره مندی از چنین ذخایری باید از صندلی بسیار ارزشمندی در سطوح مختلف ورزش کشور برخوردار باشد.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و باشگاه های وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: تاکنون نظم و انظباط در برگزاری پنجمین دوره مسابقات کشتی فرنگی باشگاه های دنیا مشهود بوده و امیدواریم این روند مثبت تا خاتمه رقابت ها تداوم داشته باشد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8711

به "اعتماد فدراسیون های ورزشی دنیا به اردبیل جذب شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتماد فدراسیون های ورزشی دنیا به اردبیل جذب شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید