المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در خراسان جنوبی برگزار می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، مهران سرپرست عصر یکشنبه در جلسه تشریح آیین نامه و اهداف برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور اظهار کرد: در حوزه ورزش ظرفیت شهرستان ها مغفول مانده و توجه بیشتر به مرکز استان است.

المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در خراسان جنوبی برگزار می گردد

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان نمود: برای توسعه ورزش استان باید از منیت ها فاصله بگیریم و به هیئت ورزشی به عنوان ملک شخصی خود نگاه نکنیم چرا که این مسئله آسیب های فراوانی را به دنبال دارد.

سرپرست ادامه داد: اکنون وضعیت استان ازنظر قهرمانی مناسب نیست و تا زمانی که در آسیا و المپیک مقامی نداشته باشیم آن اهرم فشار و حمایتی اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی نخواهیم داشت.

سرپرست اضافه نمود: با توجه به سند چشم انداز توسعه ای ورزش خراسان جنوبی با همکاری هیئت ها تا سال 1400 حدود ده ها قهرمان جهانی خواهیم داشت.

وی گفت: همچنین با توجه به وضع اقتصادی استان و نبود باشگاه های قوی برای گروه داری خود اداره کل ورزش و هیئت ها باید این کار را انجام دهند تا با استعدادیابی درست ورزشکاران را از سنین پایه آماده کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی اظهار کرد: برای استان هایی مانند خراسان جنوبی المپیادها فرصت مناسبی برای استعدادیابی است که نباید از آن غفلت کرد.

سرپرست بیان نمود: برای المپیاد از سال بعد فراخوان عمومی در شهرستان ها خواهیم داشت تا با همکاری آموزش وپرورش بتوانیم از استعدادها و توانمندی های شهرستان به صورت کامل و دقیق استفاده کنیم.

محمدرضا مهران پور معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در این جلسه بابیان اینکه حدود 4 ماه پیش گزارش عملکرد هیئت ها را برای ارزیابی درخواست نموده بودیم، گفت: تاکنون بسیاری از این هیئت ها پاسخ مناسب نداده اند.

وی با اشاره به اینکه بعد از چند ماه از 48 هیئت استان فقط 7 هیئت جوابگویی کامل به تمام مکاتبات را داشتند، اظهار کرد: در آینده به صورت قطعی 50 درصد تخصیص اعتبار به هیئت های ورزشی بر اساس پاسخگویی به درخواست ها و مکاتبات اداره کل ورزش هست.

در سرانجام برخی از هیئت های ورزشی استان نظرات و درخواست های خود را درباره المپیاد مطرح کردند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4554

به "المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در خراسان جنوبی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در خراسان جنوبی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید