بازیکن یمنی: احساس یک جنگنده را دارم

به گزارش مجله سرگرمی، امیدوارم به خوبی ظاهر شویم و توجه همگان را برانگیزیم. به هوداران فوتبال یمن قول می دهیم با تمام توان به مصاف حریفان می رویم. می خواهیم آنها شاد خوشحال کنیم زیرا شایسته شادی هستند.

بازیکن یمنی: احساس یک جنگنده را دارم

بازیکن یمنی: احساس یک جنگنده را دارم

عبدالواسع المطری یکی از بازیکنانی است که در فهرست نهایی تیم ملی یمن برای حضور در جام ملت های آسیا نهاده شد. این بازیکن 24 ساله گفت:بابت حضور در این رقابت ها بسیار هیجان زده هستم، هر چند تیم ملی فوتبال یمن از نظر روند آماده سازی تفاوت زیادی با دیگر تیم ها دارد و قابل مقایسه نیست اما امیدواری خودمان را حفظ می کنیم تا خواسته های طرفداران عملی شوند.

وی اضافه کرد:زیباترین خصیصه یک بازیکن یمنی شور و شوق و روحیه مبارزه است. بنابراین وقتی پیراهن تیم ملی یمن را بر تن می کنم و سرود ملی می خوانم احساس یک جنگنده در میدان را دارم. جاه طلبی مان در جام ملت های آسیا صعود به دور دوم است. امیدوارم به خوبی ظاهر شویم و توجه همگان را برانگیزیم. به هوداران فوتبال یمن قول می دهیم با تمام توان به مصاف حریفان می رویم. می خواهیم آنها شاد خوشحال کنیم زیرا شایسته شادی هستند.

تیم ملی فوتبال یمن پس از برگزاری اردوی آماده سازی در مالزی امروز (جمعه) برای شرکت در جام ملت های آسیا 2019 راهی امارات می گردد. عبدالله الثریا، مدیر تیم ملی یمن گفت:مالزی سومین مرحله از اردوی آماده سازی ما که با موفقیت زیر نظر جان کوسیان برگزار و فهرست نهایی بازیکنان معین شد.

3-185

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9258

به "بازیکن یمنی: احساس یک جنگنده را دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن یمنی: احساس یک جنگنده را دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید