برلین: مرکل سلامت است و به کار خود ادامه می دهد

به گزارش مجله سرگرمی، یک مقام آلمانی شائبه ها درباره بیماری صدراعظم این کشور را که فیلم هایی از لرزش بدن او در مراسم های رسمی منتشر شده رد کرد.

برلین: مرکل سلامت است و به کار خود ادامه می دهد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رئیس دفتر آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان شامگاه چهارشنبه به وقت تهران مدعی شد مرکل در سلامتی کامل است و خدمت خودش را تا اسل 2021 ادامه می دهد.

به نوشته خبرگزاری رویترز مرکل که چهارشنبه 65 ساله شد و از سال 2005 در این سمت بوده ، چندین بار در سال های اخیر در مراسم عمومی دچار لرزش شد.

هلگه براون رئیس دفتر صدر اعظم آلمان در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: مرکل سالم است و آماده است دوره حضورش در قدرت را به انتها برساند.

این در حالی است که صدر اعظم آلمان سه شنبه برای دومین بار در طول هفته جاری، مراسم استقبال از یک مقام رسمی را به صورت نشسته برگزار کرد.

به گزارش دیلی میل، مرکل در استقبال از ماریا ساندوا نخست وزیر مولداوی در دفتر صدراعظمی در برلین برای دومین بار در طول هفته، به صورت نشسته این مراسم را برگزار کرد. (جزئیات بیشتر)

به نوشته رویترز، رئیس دفتر صدر اعظم آلمان در ادامه سخنان خود گفت: مرکل چهار سال در دفتر حضور داشته و به خاطر وظایفی که با آن روبرو هستیم، ضرورت دارد این دوره را به اتمام برسانیم.

این در حالی است که پیشتر بعضی منابع درون حزبی (حزب سوسیال دموکرات) از احتمال کناره گیری زودهنگام آنگلا مرکل از قدرت خبر داده بودند. (جزئیات بیشتر)

تکرار مشاهده لرزش صدر اعظم آلمان در مراسم رسمی در ماه های گذشته و نیز استقبال وی از مقامات در حالت نشسته، نگرانی درباره وضعیت جسمی وی را افزایش داده است.

انتهای پیغام/

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 32640

به "برلین: مرکل سلامت است و به کار خود ادامه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برلین: مرکل سلامت است و به کار خود ادامه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید