بوم گردی یکی از نیازهای اصلی آذربایجان غربی است

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی گفت: بوم گردی یکی از نیازهای اصلی استان آذربایجان غربی است.

بوم گردی یکی از نیازهای اصلی آذربایجان غربی است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی، جلیل جباری، مدیر کل استان، در جلسه هم اندیشی با سرهنگ عباس فرمانی،رییس پلیس هدایت و رانندگی استان آذربایجان غربی، اظهار کرد: بوم گردی یکی از احتیاجهای اصلی استان آذربایجان غربی است که احتیاج به توجه ویژه دارد.

او اضافه نمود: آذربایجان غربی با وجود دارا بودن ظرفیت های بی بدیل طبیعی و تاریخی در مناطق روستایی و تنوع قومیتی که جلوه هایی بکر در آبادی های دور و نزدیک این استان خلق نموده، سهم ناچیزی از اقامتگاه های بوم گردی دارد و شکوفایی آن احتیاجمند همت و مشارکت روستاییان است.

این مقام مسوول با بیان اینکه گردشگری صنعتی فراگیر است، بیان نمود: امسال اداره کل باتوجه به سیاست گذاری هایی خود در نظر دارد تا گردشگران را به غرب کشور بیشتر جذب کند.

جباری با اشاره به اینکه ذائقه مردم به سمت مردم شناسی و آشنایی با آداب و رسوم مردم تغییر می یابد، اظهار کرد: برای این منظور مفاهیم جدیدی از جمله ایجاد واحدهای بومگردی در روستاها و حضور گردشگران، آشنایی و زندگی در این واحدها در صنعت گردشگری کشور شکل گرفته است.

در ادامه این جلسه سرهنگ عباس فرمانی، رییس پلیس هدایت و رانندگی استان آذربایجان غربی نیز با بیان اینکه باید در این ایام عید پیشران عمل کنیم، اضافه نمود: نباید موازی کاری بکنیم که این عمل سبب عدم تاثیر گذاری مطلوب خواهد بود.

او اضافه نمود: در خصوص رزمایش طرح نوروزی از یک ماه پیش برنامه های مقدماتی آغاز شده و با ادارات مربوطه هماهنگی ها نیز اجرا شده است.

این مقام مسوول مطرح کرد: امسال در این طرح افزایش نیرو خواهیم داشت و در این رابطه نیز در تهران دوره های ویژه ای جهت آمادگی همکاران برگزار شده است.

فرمانی توضیح داد: این همایش با هدف ارزیابی عملکرد سالیانه رده ها و استان ها و تشکیل برنامه ها سال آینده و اجرای طرح ترافیکی نوروز 98 برگزار شده است.

رزمایش طرح نوروزی در استان آذربایجان غربی ساعت 10 صبح روز پنجشنبه مورخ 23 اسفندماه امسال برگزار خواهدشد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 40633

به "بوم گردی یکی از نیازهای اصلی آذربایجان غربی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوم گردی یکی از نیازهای اصلی آذربایجان غربی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید