بیرانوند: اطلاعی از انتخاب سرپرست برای فدراسیون ندارم، اتفاق خوبی در تیم ملی وزنه برداری رخ داد

به گزارش مجله سرگرمی، دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت: در مورد انتخاب سرپرست برای فدراسیون اطلاعی ندارم اما تمام کارهایی که به دبیر مجمع برمی گشت را انجام داده ام.

بیرانوند: اطلاعی از انتخاب سرپرست برای فدراسیون ندارم، اتفاق خوبی در تیم ملی وزنه برداری رخ داد

محسن بیرانوند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص زمان برگزاری انتخابات فدراسیون وزنه برداری با توجه اعلام تایید صلاحیت ها گفت: ما آمادگی برگزاری مجمع انتخاباتی را در هر زمانی که بگویند، داریم و دوست داریم هر چه سریع تر انتخابات برگزار گردد. ضمن اینکه منتظریم وزارتخانه زمان تشکیل مجمع را اعلام کند تا اقدامات مربوط به محل برگزاری و دعوت ها را انجام دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اتمام دوره ریاست 4 ساله علی مرادی در روز 7 اردیبهشت، تا چه حد امکان معرفی سرپرست برای این فدراسیون در صورت عدم اعلام زمان برگزاری انتخابات وجود دارد؟ توضیح داد: من در این خصوص اطلاعی ندارم، اما همه کارهایی که باید تا این مرحله انجام می شد و همه کارهایی که مربوط به دبیر مجمع انتخاباتی بوده را انجام داده ایم، بعضی چیزها در حیطه اختیارات من نیست، آن چیزی که در حیطه کاری ام بود را درخصوص انتخابات انجام داده ام.

سرمربی پیشین تیم ملی وزنه برداری در خصوص وضعیت سعید علی حسینی تاکید نمود: او در اردو حضور دارد و کمی هم آسیب دیده است که البته وضعیتش نسبت به قبل بهتر شده و ان شاءالله بدون مشکل در آسیایی وزنه خواهد زد.

بیرانوند در خصوص تیم اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا گفت: بچه ها و کادرفنی خیلی زحمت کشیده اند که باید از همه آنها تشکر کنم. با توجه به اتفاق خوبی که در این تیم رخ داد و کاری که محمدحسین برخواه کرد و یکی دو جوان خوب و آینده دار به تیم اضافه شدند، جوانگرایی خوبی در تیم ملی اجرا شده که ان شاءالله در بلند مدت نتیجه خواهند گرفت. البته می گردد از این نفرات در کوتاه مدت هم خبرهای خوبی شنید.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 19304

به "بیرانوند: اطلاعی از انتخاب سرپرست برای فدراسیون ندارم، اتفاق خوبی در تیم ملی وزنه برداری رخ داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند: اطلاعی از انتخاب سرپرست برای فدراسیون ندارم، اتفاق خوبی در تیم ملی وزنه برداری رخ داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید