تداوم اجرای طرح بازی و یادگیری در مدارس ابتدایی، تامین اعتبار طرح معین نیست

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل دفتر آموزش ابتدایی با اشاره به تداوم اجرای طرح بازی در سال تحصیلی جدید گفت: هنوز میزان توسعه کمی معین نیست.

تداوم اجرای طرح بازی و یادگیری در مدارس ابتدایی، تامین اعتبار طرح معین نیست

مرتضی شکوهی مدیرکل دفتر آموزش ابتدایی در گفت وگو با خبرنگار، تداوم اجرای طرح بازی و یادگیری در مدارس برای سال تحصیلی آینده اظهار کرد: این طرح جز برنامه های مهم دوره ابتدایی است چراکه رویکرد بهره گیری از بازی برای یادگیری دانش آموزان به عنوان رویکرد دائمی مطرح است بنابراین شروع و پایانی برای آن نداریم و حتما طی سال های آینده با همت آموزش و پرورش و استان ها کار را پیش می بریم.

وی با اشاره به اینکه هدفگذاری اجرای طرح برای یک هزار مدرسه بود، ادامه داد: با استقبال استان های مختلف تعداد مدارس مجری طرح افزایش یافت و سال جاری هم این روند ادامه می یابد.

شکوهی با اشاره به اینکه هنوز هدفگذاری کمی این طرح تعیین نشده است، اضافه کرد: به عنوان یک رویکرد این طرح استمرار خواهد داشت و بنا بر سیاست گذاری ها و وضع آموزش و پرورش برنامه ریزی انجام می گردد.

مدیرکل دفتر آموزش ابتدایی گفت: مدارسی که سال گذشته مجری طرح بودند سال جاری هم تداوم فعالیت دارند و فقط وسایل بازی و یادگیری مورد احتیاج به فضای در نظر گرفته شده اضافه خواهد شد.

شکوهی بیان نمود: از سال گذشته قرار بر این بود که توسعه کمی وجود داشته باشد و به دلیل محدودیت های منابع مالی فقط یک هزار مدرسه را در نظر گرفتیم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 32489

به "تداوم اجرای طرح بازی و یادگیری در مدارس ابتدایی، تامین اعتبار طرح معین نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم اجرای طرح بازی و یادگیری در مدارس ابتدایی، تامین اعتبار طرح معین نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید