تردید سانچو برای پیوستن به یونایتد

به گزارش مجله سرگرمی، پدیده انگلیسی دورتموند با توجه به عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان از سوی شیاطین سرخ، برای پیوستن به این تیم مردد شده است.

تردید سانچو برای پیوستن به یونایتد

تردید سانچو برای پیوستن به یونایتد

بی بی سی اسپورت مدعی شد جیدون سانچو، پدیده جوان انگلیسی باشگاه بوروسیا دورتموند با کوشش شدید منچستریونایتد برای جذب او روبرو شده است اما به این انتقال چندان راضی نیست چرا که از یک سو نمی خواهد از بازی در لیگ قهرمانان محروم گردد و از طرف دیگر می ترسد به باشگاهی ملحق گردد که فصل آینده در وضعیت ناپایدار قرار خواهد داشت.

بی بی سی می گوید با اینحال سانچو به دلیل علاقه ای که به باشگاه یونایتد دارد این تیم را گزینه قابل توجهی می داند و اگر یونایتد حاضر باشد برای جذب او چیزی در حدود 100 میلیون پوند پرداخت کند احتمال یونایتدی شدن سانچو وجود دارد.

این در حالی است که گفته می گردد باشگاه هایی مثل پاری سن ژرمن، یوونتوس و بارسلونا هم به جذب پدیده 19ساله دورتموند علاقه مند هستند.

منچستریونایتد احساس می نماید به جیدون سانچو احتیاج مبرم دارد چرا که این تیم در فصل جاری فاقد یک وینگر راست طبیعی بوده و به اجبار از جسی لینگارد و خوان ماتا در این پست استفاده نموده که چندان پیروز نبوده اند.

اما راضی کردن سانچو برای جدایی از دورتموند و پیوستن به یونایتد آسان نخواهد بود. دورتموند به رقابتهای فصل آینده چمپیونزلیگ راه پیدا نموده و همچنان برای قهرمانی در بوندس لیگا شانس دارد. اما یونایتد در آخرین بازی فصل خود مقابل کاردیف سقوط نموده به دسته پایین تر باخت تا سال آینده در لیگ اروپا شرکت کند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 23866

به "تردید سانچو برای پیوستن به یونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردید سانچو برای پیوستن به یونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید