تکلیف ملاقات های لغو شده لیگ برتر فوتبال چه می گردد؟، عدالت لیگ زیر سؤال نرود

به گزارش مجله سرگرمی، جدول رقابت های لیگ برتر فوتبال نشان می دهد که بعضی تیم ها دو هفته متوالی به میدان نرفته و به طور طبیعی از شرایط مسابقه خارج شده اند.

تکلیف ملاقات های لغو شده لیگ برتر فوتبال چه می گردد؟، عدالت لیگ زیر سؤال نرود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در هفته یازدهم و دوازدهم لیگ برتر فوتبال شاهد لغو بعضی از بازی ها بودیم که باعث شد جدول این مسابقات دچار بی نظمی در تعداد بازی های تیم ها گردد. حداقل مزیتی که جدول بازی های لیگ در سال های اخیر داشت، نظم در برگزاری مسابقات بود که متاسفانه آن را در هفته های اخیر لیگ نمی بینیم.

لغو دو بازی پی در پی تراکتور و پیکان قطعا این دو تیم را از شرایط مسابقه خارج خواهد نمود و اگر قرار باشد این دو تیم و تیم هایی که بازی های عقب افتاده دارند در تعطیلات نیم فصل به میدان بروند آن وقت می توانند معترض شوند که زمان استراحت شان در نیم فصل کمتر بوده یا اینکه برای برگزاری اردوی خارجی و داخلی برنامه ریزی نموده اند. در چنین شرایطی عدالت در لیگ به طور یکسان بین تیم ها برقرار نخواهد شد.

برنامه ریزی بازی های لیگ در حالی دچار مشکل و جابه جایی شده که هنوز فصل زمستان از راه نرسیده و چه بسا با بارش برف و باران های شدید باز هم باید شاهد به تعویق افتادن بازی های لیگ باشیم.

شاید بهتر بود سازمان لیگ که تا صبح روز شنبه (9 آذرماه) تاکید به برگزاری بازی تیم های پرسپولیس مقابل نساجی و تراکتور با پیکان داشت، راحت نمی پذیرفت که این دو ملاقات لغو گردد چرا که عصر همان روز هوای تهران شرایط بدی برای برگزاری مسابقات نداشت. این در حالی است که روز گذشته یک بازی در چارچوب لیگ دسته اول در تهران برگزار گردید!

در شرایط فعلی معین نیست سازمان لیگ میخواهد بی نظمی بوجود آمده در بازی های لیگ را به چه شکل حل نماید تا در این میان حق تیمی ضایع نگردد و به نوعی عدالت لیگ زیر سؤال نرود.

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 61638

به "تکلیف ملاقات های لغو شده لیگ برتر فوتبال چه می گردد؟، عدالت لیگ زیر سؤال نرود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف ملاقات های لغو شده لیگ برتر فوتبال چه می گردد؟، عدالت لیگ زیر سؤال نرود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید