خامس رودریگس: اینجا فرانکفورت نیست!

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، عادلانه است اگر بگوییم اولین ماه های حضور نیکو کواچ در تیم فوتبال بایرن مونیخ به عنوان سرمربی آن طور که امیدوار بوده پیش نرفته است. نتایج منفی باعث گردیده خامس رودریگس هم از سرمربی تیمش انتقاد کند و بگوید او دیگر در آینتراخت فرانکفورت نیست.

خامس رودریگس: اینجا فرانکفورت نیست!

کواچ در تابستان به تیم جدیدش ملحق شد، آن هم بعد از گذراندن دورانی موفق در آینتراخت. اما روزنامه بیلد در گزارشی نقل قول های مهاجم این تیم که از رئال مادرید به طور قرضی آمده را منتشر نموده که به سرمربی تیمش حمله نموده است: اینجا فرانکفورت نیست.

این نقل قول مربوط به بعد از این بود که بازی ساز سابق پورتو در تساوی تیمش مقابل آگسبورگ و همچنین تساوی مقابل آژاکس در لیگ قهرمانان بازی نکرد و روی نیمکت نشست. بایرن مونیخ هم باشگاهی نیست که به راحتی با نتیجه ندریافت کنار بیاید و حالا بعد از 3 بازی به دور از نتیجه مطلوب فشار روی سرمربی جدید شروع گردیده است.

همین حالا هم زمزمه های در بین طرفداران شروع گردیده که ای کاش به جای او یولیان ناگلزمان که حالا سرمربی ردبول لایپزیش گردیده را به خدمت گرفته بودند.

همچنین در گزارش بیلد آمده یکی دیگر از دلایل ناراحتی بازیکنان از سرمربی تیم این است که او با دستیارانش در کادر فنی تیم به جای آلمانی به زبان کروات صحبت می نماید. آن هم در حالی که بعد از رفتن یوپ هاینکس و زمانی که بایرن به دنبال مربی بود یکی از گزینه هایش برای به خدمت دریافت مربی این بود که فرد جدید آلمانی زبان باشد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4430

به "خامس رودریگس: اینجا فرانکفورت نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خامس رودریگس: اینجا فرانکفورت نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید