دعوتنامه سه کشور آسیایی و اروپایی برای بسکتبال ایران

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، با اتمام رقابت های انتخابی جام جهانی 2019 بسکتبال، تیم های شرکت کننده در این مسابقات به مرور وارد فاز اجرایی برنامه های آماده سازی خود می شوند. از میان 32 تیمی که سهمیه جام جهانی 2019 را در اختیار گرفته اند، بعضا در جریان این برنامه های خود میزبان دیدارهای تدارکاتی هستند که در قالب تورنمنت بین المللی یا خارج از آن برگزار خواهد شد.

دعوتنامه سه کشور آسیایی و اروپایی برای بسکتبال ایران

چین، کره جنوبی و فرانسه از جمله این تیم ها هستند که از تیم ملی بسکتبال ایران هم برای مشارکت در این بخش برنامه آماده سازی خود دعوت نموده اند. دعوت نامه این کشورها برای فدراسیون بسکتبال ایران ارسال شده اما هنوز مسئولان فدراسیون پاسخی به آنها نداده اند.

تیم ملی بسکتبال ایران یکشنبه گذشته با پیروزی برابر استرالیا سهمیه خود برای جام جهانی را قطعی کرد به همین دلیل هنوز برنامه های آماده سازی این تیم برای شرکت در مسابقات نهایی نشده است.

مسئولان فدراسیون قصد دارند پس از برگزاری نشست هماهنگی با کادر فنی و با اعمال نظر آنها به دعوت نامه های ارسالی از چین، کره جنوبی و فرانسه پاسخ دهند.

مسابقات بسکتبال جام جهانی شهریورماه سال آینده در چین برگزار می گردد.

این سومین بار است که بسکتبال ایران سهمیه جام جهانی را به دست می آورد. تیم ملی بسکتبال ایران پیش از این در جام جهانی 2010 ترکیه و 2014 اسپانیا شرکت داشت.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13982

به "دعوتنامه سه کشور آسیایی و اروپایی برای بسکتبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوتنامه سه کشور آسیایی و اروپایی برای بسکتبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید