دلخوری کفاشیان از مهدی تاج به خاطر انتخابات AFC

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا چندی پیش برگزار و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به عنوان یکی از نواب رئیس AFC انتخاب شد.

دلخوری کفاشیان از مهدی تاج به خاطر انتخابات AFC

تاج در واقع جای علی کفاشیان را در پُستی گرفت که چهار سال در اختیار او قرار داشت. کفاشیان همچنین مسئول کمیته فوتسال AFC بود و در رویدادهای مختلف فوتسالی در آسیا شرکت داشت.

هرچند در ظاهر به نظر می رسد تاج و کفاشیان برای حضور مجدد در پست نایب رئیسی AFC با هم هماهنگ بوده اند اما نکته عجیب اینجاست که واقعیت کاملاً متفاوت از این موضوع بوده و بین دو مسئول فوتبالی ایران هیچ هماهنگی صورت نگرفته بود.

پیگیری های خبرنگاران نشان می دهد مهدی تاج هنگام ثبت نام برای پست نایب رئیسی کنفدراسیون آسیا، علی کفاشیان را در جریان تصمیمش قرار نداده و شخصاً اقدام به این کار نموده است.

کفاشیان چند روز بعد از اقدام تاج، به وسیله AFC متوجه می گردد که رئیس فدراسیون فوتبال ایران برای دریافت این کرسی آسیایی اقدام نموده و از تصمیمی که تاج گرفته متعجب می گردد.

باوجود اینکه کفاشیان از تمام سمت های خود در کمیته فوتسال استعفا نموده و به گفته خودش در فدراسیون فوتبال هم حاضر نمی گردد اما دلخوری او از مهدی تاج هنوز هم ادامه دارد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 21644

به "دلخوری کفاشیان از مهدی تاج به خاطر انتخابات AFC" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلخوری کفاشیان از مهدی تاج به خاطر انتخابات AFC"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید