دومین نمایشگاه و جشنواره ملی صنایع دستی، سوغات و گردشگری گناباد برگزار می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گناباد از برپایی دومین نمایشگاه سراسری صنایع دستی، سوغات و گردشگری در این شهرستان اطلاع داد.

دومین نمایشگاه و جشنواره ملی صنایع دستی، سوغات و گردشگری گناباد برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، علیرضا شناسایی رئیس اداره میراث فرهنگی گناباد امروز شنبه 17 آذر بابیان این مطلب اظهار کرد: دومین نمایشگاه سراسری صنایع دستی، سوغات و گردشگری شهرستان گناباد از 17 آذرماه به مدت 9 روز در شهرستان گناباد افتتاح می گردد.

شناسایی ادامه داد: در این نمایشگاه، صنایع دستی و سوغات استان های سمنان، اصفهان، مازندران، اردبیل،مازندران، یزد، زنجان، خراسان جنوبی ، خراسان رضوی ، گلستان و... در بیش از 90 غرفه عرضه می گردد.

وی خاطرنشان ساخت: در بزرگ ترین رویداد صنایع دستی جنوب خراسان بیش از 50 هنرمند به عرضه تولیدات صنایع دستی خود در رشته های سفال، پاچه بافی، گلیم، رودوزی های سنتی، نمد، میناکاری، سنگ های قیمتی و... می پردازند.

این مقام مسئول خاطرنشان ساخت: اجرای گروه های آئینی چهارمحال بختیاری، سیاه چادر عشایر، اجرای زنده سفالگری و عرضه غذاهای محلی شهرستان از ویژگی های این نمایشگاه است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گناباد گفت: علاقه مندان می توانند از هفدهم تا بیست و پنجم آذر ماه از ساعت 10 صبح تا13 و 16 تا 11 شب از این نمایشگاه که در سالن ورزشی کارگران برپا می گردد، بازدید نمایند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 41857

به "دومین نمایشگاه و جشنواره ملی صنایع دستی، سوغات و گردشگری گناباد برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین نمایشگاه و جشنواره ملی صنایع دستی، سوغات و گردشگری گناباد برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید