برطرف کمبود نیروی متخصص صنایع استان بوشهر با توسعه آموزش مهارتی

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، عبدالمجید دراهکی ظهر دوشنبه در آئین امضای تفاهم همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: توسعه آموزش های مهارتی را در دانشگاه های استان بوشهر به عنوان یک اولویت در دستور کار داریم.

برطرف کمبود نیروی متخصص صنایع استان بوشهر با توسعه آموزش مهارتی

وی با اشاره به تفاهم اجرا شده برای راه اندازی مدرسه کسب و کار در دانشگاه خلیج فارس بوشهر بیان نمود: این مدرسه در راستای توانمندسازی دانشجویان و دانش آموختگان و ارتقای مهارت آنها ایجاد می گردد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر از کوشش برای برطرف احتیاجهای آموزشی بازار کار اطلاع داد و اضافه نمود: برطرف کمبود نیروی متخصص صنایع استان بوشهر با توسعه آموزش مهارتی محقق می گردد.

وی از اهداف این تفاهم همکاری با استفاده از ظرفیت های علمی و امکانات عملی و اجرایی طرفین به منظور ارتقای کیفیت دوره های آموزشی مدرسه کسب و کار اشاره نمود و اضافه نمود: برگزاری دوره های آموزشی مورد احتیاج صنعت و جامعه از دیگر اهداف است.

دراهکی با بیان اینکه آموزش های تئوری رافع احتیاجهای بازار کار نیست، ادامه داد: دستیابی به اهداف بلندمدت کشور در خودکفایی احتیاجمند توجه به موضوع مهارت آموزی و پرکردن خلا احتیاجها است.

وی با تاکید بر تلفیق دانش با مهارت در بین قشر دانشگاهی، اعلام کرد: برای مرتفع کردن مشکل بیکاری فارغ التحصیلان در کشور و به طبعه آن استان بوشهر، به سمت دانشگاه های نسل سوم و کارآفرین حرکت می کنیم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8502

به "برطرف کمبود نیروی متخصص صنایع استان بوشهر با توسعه آموزش مهارتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف کمبود نیروی متخصص صنایع استان بوشهر با توسعه آموزش مهارتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید