رکوردهای ثبت شده در انتخابی تیم ملی بالاتر از حد نصاب بود

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، دبیر انجمن وزنه برداری جانبازان و معلولان در مصاحبه با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان، گفت: طی فراخوانی که به کلیه هیات های استانی ارسال شد از وزنه برداران سراسر کشور دعوت به عمل آمد تا با در نظر دریافت حد نصاب رکوردهای ورودی، جهت حضور در این مسابقات ثبت نام نمایند.

رکوردهای ثبت شده در انتخابی تیم ملی بالاتر از حد نصاب بود

وی در ادامه اضافه نمود: بر این اساس 30 نفر وزنه بردار معلول از سراسر کشور برای این مسابقات اعلام آمادگی کردند که از میان آنها 10 نفر برای حضور در این مسابقات انتخاب شدند، در مورد این 10 نفر باید گفت که 50 درصد آنها از وزنه برداران حاضر در پارالمپیک لندن هستند و رکوردهای ثبت شده، از رکوردهای اعلام شده از سوی انجمن وزنه برداری، بالاتر بود.

دبیر انجمن وزنه برداری خاطرنشان کرد: در کنار گروه سنی بزرگسالان، وزنه برداران رده سنی 14 تا 19 سال نیز برای مسابقات نوجوانان کره جنوبی در رکوردگیری شرکت کردند که در نهایت 7 یا 8 نفر از آنها به این رقابتها اعزام می شوند.

میرشفیعی اضافه نمود: بدین ترتیب ایران با ترکیب 17 الی 18 وزنه بردار نوجوان و بزرگسال به رقابتهای کره جنوبی اعزام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیک بودن مسابقات، دو مرحله اردوی آمادگی برای وزنه برداران پیش بینی شده که یک مرحله از آن در خرداد و یک مرحله که متصل به اعزام نیز هست، در تیرماه برگزار می گردد.

رقابتهای آسیایی وزنه برداری کره جنوبی زیر نظر کمیته بین المللی پارالمپیک از 16 تا 23 تیر ماه امسال در به میزبانی شهر گوانجو در کره جنوبی برگزار خواهد شد.

persinablog.ir: پرسینا بلاگ: سیستم مدیریت محتوا پرسینا

koreandream.ir: رویای کره ای: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 42662

به "رکوردهای ثبت شده در انتخابی تیم ملی بالاتر از حد نصاب بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردهای ثبت شده در انتخابی تیم ملی بالاتر از حد نصاب بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید