سولشر: خیلی از بازیکنان عاشق پیوستن به یونایتد هستند، دخه آ همچنان گلر اول است

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی یونایتد می گوید با وجود اینکه شیاطین سرخ هنوز در کسب لیگ قهرمانان ناکام مانده اند اما چندین مدیر برنامه مشغول پیشنهاد دادن بازیکنانشان به این تیم هستند.

سولشر: خیلی از بازیکنان عاشق پیوستن به یونایتد هستند، دخه آ همچنان گلر اول است

سولشر: خیلی از بازیکنان عاشق پیوستن به یونایتد هستند، دخه آ همچنان گلر اول است

برای منچستریونایتد کسب سهمیه لیگ قهرمانان دور از دسترس به نظر می رسد. لغزش های پیاپی در هفته های اخیر کار را برای شاگردان سولشر سخت نموده و اگر آنها نتوانند بین 4 تیم برتر قرار گیرند قطعا در تابستان برای خرید ستاره ها به مشکل می خورند.

اوله گنار سولشر، سرمربی یونایتد در این رابطه گفت: حرف آخر در خصوص جذب یا جدایی بازیکنان را من می زنم و در این رابطه ملاقات های پیوسته ای با سران باشگاه دارم. از شرایط راضی هستم و حدس می زنم باید 250 بازیکن جذب کنیم؛ چرا که شما رسانه ها منتظر این هستید تا از بازیکنانی که باید جذب کنیم، بنویسید و امیدوارم بتوانیم کسانی را به خدمت بگیریم که بتوانید چیزهای خوبی در خصوصشان بنویسید؛ اما هنوز چیزی معین نیست.

سرمربی نروژی ادامه داد: در برنامه های درازمدت باید به لیگ قهرمانان فکر کنیم. ما ممکن است سال بعد در لیگ قهرمانان باشیم و ممکن است نباشیم اما شگفت زده خواهید شد اگر بگویم که چند مدیر برنامه در حال پیشنهاد دادن بازیکنان شان به ما هستند. شاید این عبارت درستی نباشد ولی واقعیت دارد. آنها می گویند که بازیکنان شان عاشق پیوستن به یونایتد هستند؛ با وجود اینکه هنوز معین نیست ما فصل بعد در لیگ قهرمانان خواهیم بود یا خیر. این بزرگی و عظمت یونایتد را نشان می دهد و اینکه آنها می دانند ما بالاخره به روزهای خوب مان بر می گردیم. در سال های اخیر از استانداردهای همیشگی مان به دور بوده ایم و الان هم در وضعیت سختی قرار داریم و این وظیفه من و باشگاه است تا خیلی زود این شرایط را تغییر دهیم. در هر صورت بازیکنان بزرگ دوست دارند به یونایتد بیایند و نباید از این جهت کسی شگفت زده گردد.

-

داوید دخه آ پس از اشتباهات تاثیر گذارش در چند هفته اخیر، به خصوص برابر بارسا، سیتی و چلسی، مورد انتقاد طرفداران یونایتد واقع شده است و تردیدها در خصوص او بیشتر شده؛ ولی سولشر همچنان به گلر اسپانیایی اطمینان دارد: سرخیو رومرو روز گذشته به دلیل مصدومیت تمرین نکرد و دخه آ قطعا گلر اول ما خواهد بود. می دانم که دخه آ به دلیل اشتباهاتش در راس خبرهاست ولی او با این قضیه باید کنار بیاید. من به داوید اعتماد دارم و از اطمینانم به او کاسته نشده است. سوای چند هفته اخیر، او فصلی فوق العاده را پشت سر گذاشته است.

او در خصوص جدایی احتمالی خوان ماتا، هررا، روخو، دارمیان و آنتونیو والنسیا نیز گفت: در خصوص این بازیکنان هر روز مطالبی برای خواندن می بینید و همواره چیزهای مثبت و منفی برای سورپرایز شدن پیدا می گردد اما هر روز این شانس هم وجود دارد که عضوی جدید برای دوباره ساختن منچستریونایتد باشید.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 22033

به "سولشر: خیلی از بازیکنان عاشق پیوستن به یونایتد هستند، دخه آ همچنان گلر اول است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولشر: خیلی از بازیکنان عاشق پیوستن به یونایتد هستند، دخه آ همچنان گلر اول است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید