طوفانِ تگرگ در شمال شرق آمریکا

به گزارش مجله سرگرمی، با حرکت یک جبهه هوای سرد به سمت ساحل شرقی آمریکا که می تواند به بارش برف در منطقه نیو انگلند این کشور بیانجامد، طوفان هایی همراه با رعد و برق شدید و بارش تگرگ هایی بزرگ روز دوشنبه شهر کری واقع در کارولینای شمالی ایالات متحده را درنوردید.

طوفانِ تگرگ در شمال شرق آمریکا

به گزارش ایسنا، این طوفان که ابتدا در مناطق جنوبی آمریکا شکل گرفت، منجر به سیل گرفتگی شدید می سی سی پی و لوئیزیانا شده و ضمن حرکت به سمت ساحل، وزش بادهای شدید و سقوط درختان را در کارولینای شمالی به همراه داشت.

این سیستم آب و هوایی به همراه سیستمی دیگر که از غرب میانه شکل گرفته با یکدیگر ترکیب شده و یک طوفان نوریستر را تا روز دوشنبه و سه شنبه تشکیل می دهند که منجر به ایجاد آب و هوای سرد زمستانی، بارش چندین سانتی متری باران در پنسیلوانیا، نیوجرسی، نیویورک و ماساچوست و حتی بارش برف در بعضی از نواحی نیو انگلند می گردد.

پیش بینی می گردد در مناطق شمال شرق آمریکا دمای هوا تا امشب سردتر شده، وزش باد و بارش باران تداوم یابد و هم چنین در مناطق مرتفع نیوانگلند بارش برف صورت دهد. انتظار می رود تجمع برف در مناطق مرتفع تا 13 سانتی متر باشد.

امکان وقوع طوفان های نوریستر در هر زمانی از سال وجود دارد اما به طور کلی این نوع از طوفان ها در بین ماه های سپتامبر و آوریل رایج تر و شدیدتر هستند.

بنابر گزارش دیلی میل، بیشترین دمای نیویورک روز گذشته (دوشنبه) 9.4 درجه سانتی گراد و کم ترین دمای آن در شب 3.9 درجه سانتی گراد برآورد شده بود، این در حالی است که بیشترین دمای طبیعی در 13 ماه مه میلادی به طور معمول 21.7 درجه سانتی گراد تخمین زده می گردد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 23646

به "طوفانِ تگرگ در شمال شرق آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طوفانِ تگرگ در شمال شرق آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید