غار ده شیخ یکی از شگفت انگیزترین جاذبه های کشور

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: غار ده شیخ یکی از شگفت انگیزترین جاذبه های کشور است.

غار ده شیخ یکی از شگفت انگیزترین جاذبه های کشور

به گزارش خبرنگاران، غلام محمد زارعی در بازدید از پروژه مجتمع گردشگری غار ده شیخ پاتاوه اضافه نمود: این اثر طبیعی می تواند به یکی از قطب های گردشگری کشور تبدیل شده و از لحاظ مالی برای استان موثر باشد.

وی با تقدیر از سرمایه گذار پروژه مجتمع گردشگری غار ده شیخ و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد برای احداث این مجتمع اظهار داشت: تا به امروز زیرساخت های خوبی توسط سرمایه گذار در کنار این اثر طبیعی گردشگری استان ایجاد شده است.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بر همکاری مردم و مسئولان با سرمایه گذار این پروژه تأکید و اظهار داشت: با بهره برداری از این پروژه، اشتغال زایی خوبی در سطح شهرستان دنا ایجاد می گردد.

زارعی توضیح داد: شهرستان های بویراحمد و دنا ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی در حوزه گردشگری دارند و ویژگی صنعت گردشگری کارآفرینی، اشتغال سریع و درآمد زیاد است، بنابراین باید از این فرصت برای رشد مالی این شهرستان ها بهره برد.

وی اشتغال، درآمد و تفریح را از نیازهای اساسی بشر دانست و گفت: با توجه به این که همه این موارد در گردشگری وجود دارد این صنعت ظرفیت پاسخگویی به همه این نیازها را در اختیار دارد.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سال جاری اعتبارات خوبی از محل های مختلف از جمله صندوق توسعه ملی به حوزه گردشگری استان اختصاص یافته که مردم و سرمایه گذاران باید از این فرصت ها استفاده نمایند.

زارعی با اشاره به این که پروژه های زیادی در حوزه گردشگری شهرستان های بویراحمد و دنا تعریف شده است، اضافه نمود: از مهم ترین این پروژه ها می توان به هتل چهارستاره و پارک آبی یاسوج، هتل چهارستاره شهر سی سخت، پروژه غار ده شیخ، اردوگاه های مختلف گردشگری از جمله اردوگاه خهکلون و اردوگاه گردشگری کریک هم چنین اقامتگاه های بوم گردی اشاره داشت.

وی ابراز امیدواری کرد با بهره برداری از پروژه های در حال احداث گردشگری در سطح شهرستان های بویراحمد و دنا شاهد افزایش اشتغال زایی در این دو شهرستان باشیم.

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 73437

به "غار ده شیخ یکی از شگفت انگیزترین جاذبه های کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غار ده شیخ یکی از شگفت انگیزترین جاذبه های کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید