فعالیت بیش از 120 مرکز نوآوری در کشور

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مراکز نوآوری با حمایت از استارت اپ ها و ایده های نوآوری رسیدن آنها به محصول را سرعت می دهند. در حال حاضر بیش از 120 مرکز نوآوری در زیست بوم فناوری و نوآوری کشور فعال هستند تا شاهد شکوفایی و رونق بیشتر فعالیت های این حوزه در سال جهش فراوری باشیم.

فعالیت بیش از 120 مرکز نوآوری در کشور

بازیگران گوناگونی در این زیست بوم نقش آفرین هستند که مراکز نوآوری یکی از آنها هستند. جوانان نوآور، خلاق و پرانرژی در این مراکز حضوری پررنگ دارند. آنها دغدغه مند با ایده های خود در این مراکز فعالیت می نمایند و کشور را در جهت شکوفایی و رونق فراوری قرار داده اند.

این مراکز مانند بازوهای کمکی جوانان ایده پرداز و استارت اپ ها را حمایت می نمایند. در این مراکز روی ایده ها سرمایه گذاری می گردد و بستر برای کارآفرینی فراهم است.

اکنون نزدیک به 120 مرکز نوآوری در کشور فعال هستند. مراکزی که با فعالیت خود باعث رشد استارت اپ ها و رونق کسب و کار آنها می شوند.

شکل گیری زیست بوم فناوری و نوآوری با سرعت در حال اجرا است و این اقدام با حمایت از کسب و کارهای نوپا، استارت اپ ها و راه اندازی مراکز نوآوری شتاب می گیرد. توسعه این ایده های نو نقش مهمی در زندگی مردم دارند و کیفیت زندگی را ارتقا می دهد.

asemaneto.ir: آسمان تو: خرید بلیط پرواز، تور های لحظه آخری مسافرتی

iraniro.ir: تور ایران | گردشگری ایران، سفر به مشهد، اصفهان، تهران، کیش، قشم، یزد، تبریز، اخبار ایران

anti6.ir: آخرین خبر: اخبار و مقالات روز دنیا را اینجا بخوانید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 83383

به "فعالیت بیش از 120 مرکز نوآوری در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت بیش از 120 مرکز نوآوری در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید