مسئولان برطرف ناامنی در بازار و اقتصاد را به طورجدی مدنظر قرار دهند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، قاسم عبداللهی عصر روز شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان مرکزی در اراک گفت: مایحتاج مورد احتیاج مردم در کشور تامین می گردد و اقدامات به موقع دولت در این عرصه باعث می گردد که مردم روحیه جهادی خود را حفظ نمایند.

مسئولان برطرف ناامنی در بازار و اقتصاد را به طورجدی مدنظر قرار دهند

رئیس کل دادگستری استان مرکزی اضافه نمود: اگر روحیه ناامنی اقتصادی در کشور دامن زده گردد نمی توان در برابر مشکلات پاسخگو بود، همه باید کمک نمایند تا بتوانیم امنیت روانی در بازار ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: اگر امنیت روانی وجود داشته باشد و کالا هم نباشد مردم خیلی نگران نیستند، چرا که احساس ناامنی کردن بدتر از خود نا امنی است.

عبداللهی با اشاره به اینکه طی 40 سال عمر انقلاب، شرایط بسیار بدتر از این زمان را نیز پشت سر گذاشته ایم، بیان داشت: مجموعه دولت و نظام در ارتباط با رفع مشکلات پیش آمده کوشش نمایند و اگر مدیریت شرایط صورت پذیرد، جای هیچ گونه نگرانی نیست.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: چنانچه امروز هم مانند گذشته اعتماد مردم را به مسئولان جلب کنیم و مردم واقعا به این نتیجه برسند که مسئولان نظام برای رفع مشکلاتشان کوشش می نمایند و فقط به فکر موقعیت خود نیستند، بسیاری از مشکلات را می توان با کمک مردم رفع کرد.

وی ادامه داد: همه مسئولین باید کوشش نمایند تا جلوی سوء استفاده ها گرفته گردد. از فراوری داخل و سرمایه گذار به معنای واقعی حمایت گردد. نباید شرایطی به وجود بیاریم که به سرمایه گذار لطمه وارد گردد اما این هم دلیل بر این نیست که نظارت در بازار نباشد.

عبداللهی اضافه کردک انتظار مردم هم بر این است که دولت بر بازار نظارت کامل و جدی داشته باشد و ثبات قیمت بر بازار حاکم باشد تا مردم تصور ننمایند دولت بازار را به حال خود رها نموده است.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: mehrnews.com
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 475

به "مسئولان برطرف ناامنی در بازار و اقتصاد را به طورجدی مدنظر قرار دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولان برطرف ناامنی در بازار و اقتصاد را به طورجدی مدنظر قرار دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید