معرفی طرح های خرید بیمه مسافرتی از خبرنگاران و تفاوت آن ها

به گزارش مجله سرگرمی، طرح های خرید بیمه مسافرتی از خبرنگاران

یکی از مزایایی که خرید تورهای مسافرتی از خبرنگاران برای گردشگران و مسافران دارد، ارائه بیمه مسافرتی رایگان است. با این وجود بسیاری از گردشگران و مسافران نیاز به بیمه مسافرتی کامل تری به نسبت آنچه که در تورهای مختلف ارائه می شود، نیاز دارند. این گردشگران یا وسایل گرانبهایی با خود به همراه دارند یا محتاط تر هستند و نیاز به پشتیبانی های دیگری در بیمه مسافرتی دارند. به همین دلیل می توانند به سراغ طرح های خرید بیمه مسافرتی از خبرنگاران بروند و بسته به مقصد سفرشان طرح بیمه مسافرتی خود را انتخاب کنند.

معرفی طرح های خرید بیمه مسافرتی از خبرنگاران و تفاوت آن ها

در کنار این افراد، جهانگردان یا مسافرانی قرار دارند که به تنهایی و بدون خریدن تورهای مسافرتی به سفر می روند. این اشخاص نیز بسته به نیاز و سفر خود می توانند طرح های مختلف بیمه مسافرتی ارائه شده در آژانس خبرنگاران را نگاهی انداخته و خرید خود را انجام دهند. به همین خاطر طرح های خرید بیمه مسافرتی از خبرنگاران را به شما معرفی می کنیم.

در مجموع طرح های فراوانی برای انتخاب بیمه مسافرتی وجود دارد که هر یک از نظر قیمت و پشتیبانی های ارائه شده در آن با دیگری متفاوت است. بسته به نیاز و بودجه خود می توانید به راحتی و آنلاین این بیمه ها را خریداری کنید. حتی می توانید به صورت گزینه ای و موردی خرید خود را انجام دهید. با خرید بیمه مسافرتی هر چند که به تنهایی سفر می کنید اما اطمینان خاطر و امنیت خواهید داشت. حتی دیگر نگران وسایل الکترونیکی گران قیمت خود نخواهید شد. نام طرح های پیشنهادی خبرنگاران را برای بیمه مسافرتی در ادامه خواهید خواند و سپس مشخصات هر یک را به شما معرفی می کنیم. بعضی از این طرح ها، اگر چه گزینه های مشابهی را جلوی روی شما می گذارند اما در جزئیات با یکدیگر تفاوت داشته و هزینه آن ها نیز متفاوت خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با این طرح ها می توانید به صورت آنلاین به سایت خبرنگاران و قسمت بیمه مسافرتی مراجعه کنید.

در حال حاضر شرکت بیمه طرف قرارداد خبرنگاران با شرکت آلمانی میدایست Mideast قرار داد داشته که یکی از پرطرفدار ترین شرکت های بیمه مسافرتی جهانی در خاورمیانه، شمال آفریقا و آسیای مرکزی است.

نام طرح های خرید بیمه مسافرتی از خبرنگاران

  • طرح پایه
  • طرح تکمیلی
  • طرح جامع
  • طرح تفریحی نقره ای (بدون پوشش بیماری های از قبل موجود)
  • طرح تجاری نقره ای(بدون پوشش بیماری های از قبل موجود)
  • طرح 50,000 یورو
  • طرح تفریحی نقره ای (همراه با پوشش بیماری های از قبل موجود)
  • طرح تجاری نقره ای (همراه با پوشش بیماری های از قبل موجود)
  • طرح تفریحی طلایی (بدون پوشش بیماری های از قبل موجود)
  • طرح تجاری طلایی(بدون پوشش بیماری های از قبل موجود)
  • طرح تفریحی طلایی(همراه با پوشش بیماری های از قبل موجود)
  • طرح تجاری طلایی (همراه با پوشش بیماری های از قبل موجود)
  • طرح ورزشی نقره ای
  • طرح ورزشی طلایی

هر یک از این طرح ها با شرایطی که دارند برای گردشگران و مسافران حرفه ای یا غیر حرفه ای مناسب است. حتی افرادی که برای ورزش های حرفه ای و ماجراجویانه یا سفرهای تجاری برای دیگر کشورها ویزا می گیرند، می توانند بهترین و مناسب ترین بیمه مسافرتی خود را خریداری کنند. هر یک از این طرح های خرید بیمه مسافرتی از خبرنگاران مشخصات و ویژگی هایی دارند که افراد مختلف دارای دوربین عکاسی یا وسایل گران قیمت ورزشی می توانند از پشتیبانی آن برخوردار شوند. این گزینه ها در تمام جهان به صورت تخصصی به گردشگران و جهانگردان ارائه می شوند.

ویژگی های کلی طرح پایه و دیگر طرح های بیمه مسافرتی

در میان طرح های خرید بیمه مسافرتی از خبرنگاران اولین طرح که به اکثر گردشگران حتما توصیه می شود، طرح پایه است. یادتان باشد که هر یک از این ویژگی ها، سقف پرداخت دارند.

پشتیبانی و جبران هزینه های کنسل شده بلیط هواپیما یا کنسل شده هتل و محل اقامت در سفر به دلیل شرایط اورژانسی و اضطراری پیش آمده برای فرد بیمه شده که باعث بستری شدن مسافر یا همراه او شود. منظور از همراه بیمار، اقوام درجه یک یا بلافصل او مانند پدر، مادر، خواهر، برادر، همسر، فرزند یا فرزند خوانده قانونی مسافر است که با او در یک پرواز یا در یک سفر بوده است.

پشتیبانی و جبران هزینه های کنسل شده بلیط هواپیما یا کنسل شده هتل و محل اقامت در سفر به دلیل شرایط اورژانسی و اضطراری پیش آمده برای یکی از اعضای بلافصل یا اقوام درجه یک مسافری که بیمه شده است. اگر این شخص بیمار در بیمارستان حداکثر 15 روز قبل از شروع سفر، بستری شده باشد و از بستگان مقیم مسافر بیمه شده در مقصد نباشد. منظور از اقوام درجه یک پدر، مادر، خواهر، برادر، همسر، فرزند یا فرزند خوانده قانونی مسافر است که همراه مسافر در یک سفر و به سمت یک مقصد راهی بوده اند.

در این شرایط در میان طرح های خرید بیمه مسافرتی از خبرنگاران امکان جبران هزینه های ناشی از کنسلی بلیط هواپیما یا کنسلی رزرو هتل به دلیل فوت یکی از بستگان بلافصل بیمه شده، آن هم حداکثر یک ماه قبل از سفر، وجود دارد. با این تفاوت که این اتفاق باید بعد از خرید بیمه نامه رخ داده باشد و محل سکونت فرد متوفی از بستگان بلافصل فرد بیمه شده در مقصد سفر نباشد.

  • تقبل هزینه های فوت مسافر بیمه شده

جبران هزینه های مربوط به کنسل شدن بلیط هواپیما یا کنسل شدن رزرو هتل به خاطر بستری شدن یکی از اعضای بلافصل یا درجه اول مسافر بیمه شده در بیمارستان، آن هم به دلایل اورژانسی (این اتفاق حداکثر تا 30 روز قبل از شروع سفر قابل قبول است).

در صورت نیاز به درمان و مراقب های ویژه، انتقال مسافر بیمه شده به نزدیک ترین مرکز درمانی یا انجام هماهنگی های لازم برای انتقال مسافر بیمه شده به مرکز درمانی مجهزتر، استفاده از آمبولانس های هوایی یا در صورت نیاز بازگرداندن شخص بیمه شده به ایران (از مهم ترین ویژگی های طرح های خرید بیمه مسافرتی از خبرنگاران خواهد بود)

در صورت بروز حادثه یا ایجاد شرایط بحرانی و اروژانسی برای مسافرینی که بیمه طرح پایه را خریداری کرده اند یا مسافر همراه دارند، در این طرح از جبران هزینه های برگشت زود هنگام به کشور برخوردار خواهید شد. منظور از همراه مسافر، اقوام درجه یک مانند پدر، مادر، خواهر، برادر، همسر، فرزند یا فرزند خوانده قانونی مسافر بوده که در همان سفر با فرد بیمه شده همراه شده است.

جبران هزینه های برگشت زود هنگام مسافر

از جمله ویژگی های طرح پایه پشتیبانی و جبران هزینه های بستری شدن در بیمارستان و انجام معالجات پزشکی در سفر است. این بخش از طرح بیمه شامل هزینه های جراحی های زیبایی یا درمان بیماری هایی که از قبل سابقه داشته اید نمی شود. همچنین باید مبلغ اندکی به عنوان فرانشیز پرداخت کنید.

برای هزینه های فوریت های دندان پزشکی نیز می توانید با پرداخت هزینه فرانشیز آن، در هنگام سفر از بیمه کمک بگیرید.

در طرح های خرید بیمه مسافرتی از خبرنگاران می توانید از پرداخت هزینه های تجویز دارو هم بهره مند شوید.

اگر در شرایط اضطراری بستری یا به دلیل فوت والدین بیمه شده، بچه ها زیر 15 سال آن ها در سفر تنها بمانند، بیمه تمام هزینه های بازگشت کودک به کشور مبدا را پرداخت می کند.

یکی دیگر از امکاناتی که در طرح های خرید بیمه مسافرتی از خبرنگاران برای مسافران در صورت بروز حادثه فراهم شده است، پرداخت هزینه های جابه جایی اورژانسی مسافر بیمه شده تا اولین بیمارستان و مرکز درمانی است. همچنین در صورت نیاز، برای ارسال داروهای ضروری بیمار با تایید پزشک به کشور مقصد بیمه اقدام خواهد نمود.

چنانچه در سفر نیاز فوری به ارسال پیام از طرف شخص بیمه شده به شخصی باشد که از قبل به بیمه معرفی شده است، سریع انجام می شود. همچنین نشانی مراکز درمانی، داروخانه ها و پزشکان در خارج از کشور به بیمه شده داده می شود.

پشتیبانی بیمه کمک رسان به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته به زبان فارسی به مسافران خدمات رسانی دارند.

در صورت بروز مسائل حاد پزشکی، هزینه بازگشت غیر منتظره مسافر بیمه شده پرداخت می شود.

در صورت فوت مسافر به هر دلیلی درخارج از کشور، جسد بیمه شده متوفی به ایران بازگردانده می شود.

اگر به دلایلی مانند مسائل حاد پزشکی و یا فوت بستگان نیاز مبرم به بازگشت مسافر زودتر از موعد بازگشت باشد، در طرح های خرید بیمه مسافرتی از خبرنگاران پرداخت هزینه بلیط بازگشت انجام می شود.

از مزایای ویژه طرح پایه یا دیگر طرح های بیمه مسافرتی یافتن بار و ارسال بار و ملزومات شخصی، بر طبق شرایط عمومی بیمه نامه مسافرتی شرکت کمک رسان ایران، خواهد بود.

پرداخت هزینه های جبرانی برای گم شدن چمدان ها و وسایل مسافر (به جز مورد دزدی)

اگر مدارک شما در طول سفر دزدیده شدند یا به هر نحوه گم شدند، در این طرح بیمه مسافرتی می توانید از راهنمایی و کمک رسانی بیمه استفاده نمایید.

پرداخت هزینه رفت و برگشت یک نفر به درخواست مسافر بیمه شده از ایران به محل بستری مسافر، آن هم در صورتی که مسافر بیمه شده بیش از 10 روز متوالی در بیمارستان های خارج از کشور بستری شده باشد. این هزینه شامل بلیط رفت و برگشت و مخارج اقامت فرد مهمان خواهد بود.

حواله وجه نقد به شما داده می شود.

اگر چمدان شما به دلیل تاخیر در تحویل بار در فرودگاه بیش از 48 ساعت باشد، می توانید از بیمه برای خریدهای اضطراری هزینه دریافت نمایید.

در صورتی که در تحویل بار کنترل شده مسافر بیش از 12 ساعت تاخیر صورت گیرد، هزینه خریدهای اضطراری، به مسافر پرداخت می شود.

وجه الضمان برای شما ارسال می شود.

می توانید از مشاوره حقوقی و پرداخت هزینه های دعاوی در صورتی که طبق قانون مدنی کشور مربوطه تحت پیگرد باشید استفاده نمایید.

هزینه هایی که در صورت تاخیر هواپیما متوجه بیمه گذار خواهد بود مانند اقامت در هتل و صرف غذا، با ارائه اصل صورت حساب (فاکتور) و با تاییدیه شرکت هواپیمایی قابل پرداخت خواهد شد.

در طرح های خرید بیمه مسافرتی از خبرنگاران هزینه های بازگشت زودهنگام مسافر بیمه شده به دلیل فوت یکی از بستگان بلافصل او جبران خواهد نمود.

در دیگر طرح های خرید بیمه مسافرتی از خبرنگاران به جز موارد گفته شده در بالا، امگکانات و ویژگی های دیگری هم به شما مسافران تعلق می گیرد که در ادامه به شما معرفی خواهیم نمود.

طرح تکمیلی

خصوصیات طرح تکمیلی در میان طرح های خرید بیمه مسافرتی از خبرنگاران شامل پوشش های طرح پایه به همراه موارد زیر است:

جبران هزینه های ناشی از کنسلی بلیط هواپیما یا هتل محل اقامت به دلیل عوارض ناشی از بارداری در 31 هفته اول بارداری بیمه شده یا یکی از اعضای بلافصل بیمه شده (در این مورد بعضی از مواقع را شامل نمی شود که بایستی از قبل با بیمه گذار صحبت شود).

جبران هزینه های ناشی از کنسلی بلیط هواپیما و یا هتل محل اقامت به دلیل اعلام رسمی وزرات امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در آن سفر افرادایرانی (مقیم ایران) به نقطه عزیمت منع شده باشد، به شرط این که اعلامیه یاد شده پس از خرید بیمه نامه صورت پذیرفته باشد.

جبران هزینه های ناشی از کنسلی بلیط هواپیما یا هتل محل اقامت به دلیل از دست دادن پرواز به دلیل تصادف یا تاخیر وسیله حمل و نقل به فرودگاه محل عزیمت (این پوشش صرفا به شرکت تاکسی طرف قرارداد با شرکت بیمه اعطا می شود).

هزینه های هتل (مربوط به دوران نقاهت و بستری) با این نوع بیمه پرداخت می شود.

هزینه های هتل همراهان و بستگان (در زمان بستری بیمه شده) پرداخت می شود.

در صورت بروز حوادث و گم شدن مسافر بیمه شده، هزینه جستجو و نجات مسافر بیمه شده پرداخت می شود.

پرداخت هزینه بازگشت غیر منتظره بیمه شده به دلیل مسائل حاد پزشکی

پرداخت هزینه بازگشت غیر منتظره بیمه شده به دلیل مسائل حاد پزشکی و یا فوت بستگان در صورتی که نتواند از بلیط اصلی برای بازگشت استفاده نماید.

پرداخت هزینه های تور و بلیط هواپیما به دلیل کنسل شدن سفر آن هم به دلیل فوت بیمه شده.

هزینه های کنسل شدن سفر (شامل تور وبلیط) به دلیل فوت بستگان بلا فصل حد اکثر 14 روز قبل سفر.

هزینه های کنسل شدن سفر (شامل تور و بلیط) به دلیل بستری شدن بیمه شده به صورتی که بیمه شده تا زمان سفر بستری باشد.

در صورت اتفاقات و حوادث ورزشی، کمک رسان پزشکی برای حوادث ورزشی مانند گلف، موج سواری، اسکی دریافت خواهید نمود.

پرداخت هزینه هایی مانند اقامت در هتل و صرف غذا (البته با ارائه صورتحساب و فاکتور یا تاییدیه شرکت هواپیمایی) که در صورت تاخیر هواپیما متوجه بیمه گذار خواهد بود.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: الی گشت
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 39033

به "معرفی طرح های خرید بیمه مسافرتی از خبرنگاران و تفاوت آن ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی طرح های خرید بیمه مسافرتی از خبرنگاران و تفاوت آن ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید