مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خانه طراحی شده روی ون مرسدس بنز تا به روزرسانی جدید گوشی گلکسی A50

به گزارش مجله سرگرمی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خانه طراحی شده روی ون مرسدس بنز تا به روزرسانی جدید گوشی گلکسی A50

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

شرکت هایمر که با تکیه بر مفاهیم زیبایی شناختی اقدام به ساخت خانه های کوچک می کند در اقدامی جالب یک خانه لوکس و کوچک را روی بدنه یک ون مرسدس بنز طراحی کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سامسونگ یک به روزرسانی جدید برای گوشی گلکسی A50 ارائه کرده است. این به روزرسانی بیش از هر چیز بر عملکرد صفحه نمایش لمسی این گوشی تاکید دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از پژوهشگران استرالیایی در مرکز تجزیه و تحلیل عصبی سیدنی نوعی جدید و متفاوت از هوش مصنوعی را برای سرعت بخشیدن به تجزیه و تحلیل اسکن مغز طراحی کرده اند که به پزشکان کمک می کند به بهترین شکل عملکرد مغز را تجزیه و تحلیل کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ایلان ماسک؛ مدیرعامل شرکت تسلا اعلام کرده که وانت الکتریکی تسلا تا آبان ماه سال جاری وارد بازار خودرو می شود. این خبر در شرایطی منتشر می شود که بسکمک از افراد منتظر رونمایی از این وانت بودند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

برنامه های مخربی که به نوعی بدافزار موسوم به جوکر آلوده اند وارد گوگل پلی شدند. این موضوع اخیرا توسط یک تیم سایبی کشف شده و نشان می دهد بسکمک از کابران اندرویدی در خطرند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: انتخاب
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 44499

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خانه طراحی شده روی ون مرسدس بنز تا به روزرسانی جدید گوشی گلکسی A50" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خانه طراحی شده روی ون مرسدس بنز تا به روزرسانی جدید گوشی گلکسی A50"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید