موافقت مجلس انگلیس با طرح اصلاح شده ترزا می برای بریگزیت

به گزارش مجله سرگرمی، مجلس انگلیس نسخه اصلاح شده بریگزیت را که ترزا می نخست وزیر تقدیم مجلس نموده، تایید کرد؛ نسخه ای که امکان تعویق در خروج را فراهم می نماید.

موافقت مجلس انگلیس با طرح اصلاح شده ترزا می برای بریگزیت

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری دویچه وله، قانونگذاران انگلیسی حمایت خود را از یک برنامه سه مرحله ای بیان کردند که این برنامه این اجازه را به آنها می دهد که خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را به تعویق بیندازند.

مجلس با طرح سه مرحله ای که می ارائه نموده موافقت کردند که به او فرصت بیشتری برای مذاکرات مجدد در زمینه تواقق دست یافته شده با بروکسل در سال 2018 را می دهد.

می گفت، اگر در ایجاد اصلاحات ضروری در دستیابی به موافقت مجلس شکست بخورد نمایندگان می توانند 13 و 14 مارس به خروج بدون توافق در 29 مارس یا تعویق آن رای دهند.

نمایندگان با اکثریت قاطع با اصلاحیه ای که یک نماینده حزب کارگر ارائه نموده و می را به موعد زمانی ملزم می نماید، مواقفت کردند. این اصلاحیه با 520 رای در مقابل 20 رای به تصویب رسید.

بعضی از قانونگذاران بر این باورند که باید بریگزیت که قرار است در 29 ماه مارس انجام گیرد به تعویق بیفتد و بعضی نیز خواستار خروج انگلیس بدون توافق با اتحادیه اروپا هستند.

این در حالیست که حزب کارگر اعلام نموده که به دنبال برگزاری دومین رفراندوم بریگزیت بوده و جرمی کوربین رهبر این حزب اپوزیسیون انگلیس گفته گزینه دومین رفراندوم بریگزیت روی میز قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ما از یک رأی گیری عمومی برای بار دوم درباره بریگزیت حمایت می کنیم.

به تازگی نخست وزیر انگلیس گفت، برای پرهیز از خروج بدون توافق این کشور از اتحادیه اروپا به مجلس اجازه خواهد داد تا در خصوص تعویق سه ماهه اجرای این برنامه رأی گیری کند.

این تغییر آشکار در استراتژی سرسختانه ترزا می، نخست وزیر انگلیس پس از آن روی می دهد که تعداد زیادی از وزرای کابینه او در روزهای اخیر تهدید به استعفا نموده و حزب کارگر، حزب اصلی مخالف دولت نیز بیان کرد که از برگزاری یک همه پرسی دیگر در خصوص رابطه انگلیس با اتحادیه اروپا حمایت خواهد نمود.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13896

به "موافقت مجلس انگلیس با طرح اصلاح شده ترزا می برای بریگزیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت مجلس انگلیس با طرح اصلاح شده ترزا می برای بریگزیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید