نخستین دانشکده کسب و کار ایران در دانشگاه خلیج فارس بوشهر ایجاد می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، ایجاد نخستین دانشکده کسب و کار ایران در دانشگاه خلیج فارس در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر تصویب شد.

نخستین دانشکده کسب و کار ایران در دانشگاه خلیج فارس بوشهر ایجاد می گردد

به گزارش از ، رئیس دانشگاه خلیج فارس گفت: در جلسه شورای اداری استان که عصر دیروز با حضور رئیس جمهور و اعضای هیات دولت در شهرستان عسلویه برگزار گردید، هیات دولت با ایجاد اولین دانشکده کسب و کار کشور و برج فناوری در دانشگاه خلیج فارس موافقت کرد.

دکتر عبدالمجید مصلح اضافه کرد: مراحل ایجاد دانشکده کسب کار و برج فناوری دانشگاه خلیج فارس از سال آینده و با اعتباری بالغ بر 280 میلیارد ریال شروع خواهد شد.

وی ادامه داد: دانشکده کسب و کار در محل پردیس اصلی دانشگاه به مساحت 10 هزار مترمربع در دو فضای آموزشی جدا، ولی در ارتباط با یکدیگر و در دو فاز چهار و شش هزار مترمربعی ایجاد می گردد که شامل فضای آموزشی و یاری آموزشی، اداری، مرکز خدمات کامپیوتری، مجموعه کتابخانه و مراکز رفاهی خواهد بود.

رئیس دانشگاه خلیج فارس اعلام کرد: این دانشکده پس از تکمیل، با چهار رشته مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی، اقتصاد و حسابداری شروع به کار خواهد نمود.

مصلح با اشاره به لزوم ایجاد برج علم و فناوری، گفت: این برج در فضایی به مساحت هفت هزار مترمریع و در 10 طبقه ساخته می گردد و حدود 700 تا هزار محقق، دانشجو و کارمند می توانند به صورت تمام وقت و پاره وقت در آن مشغول به کار شوند.

وی اضافه کرد: در این برج، مکانی پژوهشی برای محققان و دانشجویان رشته های فنی و مهندسی، علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی، معماری و شهرسازی و نفت، گاز و پتروشیمی در نظر گرفته شده است.

رئیس دانشگاه خلیج فارس اهداف ایجاد برج علم و فناوری را، تجاری سازی و نوآوری نتایج تحقیقات، تحقق ارتباط صنعت و دانشگاه، یاری به ایجاد و حمایت از موسسات و شرکت های تحقیقاتی و مهندسی نوپا، یاری به جذب سرمایه گذاری خارجی و تسریع انتقال فناوری، افزایش قدرت رقابت و رشد صنایع متکی بر دانش و ایجاد محیطی برای شناسایی و ارائه توانمندی های تکنولوژیکی کشور (فن بازار) است بیان کرد.

ک

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 16485

به "نخستین دانشکده کسب و کار ایران در دانشگاه خلیج فارس بوشهر ایجاد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین دانشکده کسب و کار ایران در دانشگاه خلیج فارس بوشهر ایجاد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید