پرونده سوپرجام به دادگاه CAS می رسد؟

به گزارش مجله سرگرمی، امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال اعلام نموده که اگر در نهایت رأی استیناف هم به سود پرسپولیس باشد، این باشگاه، شکایت خود را به دادگاه حکمیت ورزش(CAS) خواهد برد.

پرونده سوپرجام به دادگاه CAS می رسد؟

به گزارش خبرنگاران ، استقلال درباره حکم سوپرجام، کوتاه بیا نیست. بعد از اینکه این باشگاه نسبت به حکم کمیته انضباطی اعتراض کرد، حالا اعلام می نماید که هیچ حکمی به سود پرسپولیس در جریان این پرونده را قبول ندارد.

استقلالی ها مدعی بودند که حتی اگر قرار باشد نتیجه بازی سوپرجام 3 بر صفر به سود پرسپولیس اعلام گردد، باید شرایط برگزاری مسابقه فراهم می شد و تیم پرسپولیس و داوران هم حاضر می شدند، آن وقت اگر استقلال نمی آمد، کمیته انضباطی می توانست بازی را سه بر صفر به سود پرسپولیس اعلام کند.

به همین خاطر است که امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال اعلام نموده که اگر در نهایت رأی استیناف هم به سود پرسپولیس باشد، این باشگاه، شکایت خود را به دادگاه حکمیت ورزش(CAS) خواهد برد.

این دادگاه بالاترین مرجع رسیدگی به شکایت های این چنینی است و طبیعی است که ورزشکاران یا باشگاه ها در هر رشته ای، وقتی موفق به حل مشکل نمی شوند، شکایت را به CAS می برند. سوال اما اینجاست که آیا پرونده سوپرجام و ابعاد روشن ماجرا، از آن دسته پرونده هایی است که باید کارش به دادگاه حکمیت ورزش بکشد؟ آیا استیناف و فدراسیون فوتبال نمی توانند با حکمی منطقی و عادلانه جلوی هر گونه اعتراضی را بگیرند؟

185 - 10

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1991

به "پرونده سوپرجام به دادگاه CAS می رسد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده سوپرجام به دادگاه CAS می رسد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید