پروژه های گلستان با420میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت افتتاح شد

به گزارش مجله سرگرمی، علیرضا عرب در مصاحبه با خبرنگاران گفت: با افتتاح طرح ضربتی و جهادی شهرداری و شورای شهر گلستان در هفته دولت، افزایش سرانه ها قابل مشاهده است و 420 میلیارد ریال اعتبار از منبع داخلی و استانی در یک سال اخیر برای این پروژه های خدماتی، فرهنگی، ورزشی، ترافیکی و ... هزینه گردیده است.

پروژه های گلستان با420میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت افتتاح شد

وی اضافه نمود: سعی ما در مجموعه شهرداری بر این بوده تا حقوق شهروندی در بعد اجتماعی و سایر ابعاد تحت حوزه شهرداری را در حد توان که وظیفه ما بوده به انجام برسانیم و به لحاظ وسعت محدوده خدمات و تنوع کاری شهرداری قطعاً یاری و مساعدت شهروندان به عنوان یکی از بازوهای اجرایی شهرداری، باعث ایجاد انگیزه بیشتر و مضاعف شدن کوشش ها برای خدمتگزاری خواهد بود.

عرب در ادامه با بیان اینکه شهروندان حق بهره مندی از بالاترین و بهترین امکانات و خدمات رفاهی و شهری را دارند گفت: مسئولان باید همواره در راستای ایجاد، توسعه و تثبیت بسترهای رفاه عمومی شهروندان حرکت نمایند، شهرداری گلستان نیز در جهت تحقق این رویکرد با هدف ارتقاء رفاه شهروندان و دسترسی آسان به فضاهای مختلف و ایجاد نشاط و شادابی بین خانواده ها با افتتاح تقاطع غیر همسطح امام رضا علیه السلام، مجموعه ورزشی و استخر المپیک قلعه میر، پارک مادر، ایستگاه آتش نشانی شماره 5، جاده ارتباطی امام رضا (ع) قلعه میر، پایانه ایستگاه تاکسی در سه راهی آدران و... تحولی نو در شهر ایجاد کرد.

شهردار گلستان خدمتگزاری در عرصه ورزش را بزرگ ترین افتخار خود دانست و گفت: با افتتاح مجموعه ورزشی و استخر المپیک و توکل بر خداوند متعال و استفاده از نقاط قوت و تمامی امکانات و ظرفیت های موجود و البته با اعتماد و حمایت و همکاری های مستمر مردم ولایت مدار در زمینه نهضت خدمات رسانی، گام های موثری در هفته دولت برداشته شد.

عرب گفت: در راستای خدمت به همشهریان عزیز پروژه های عمرانی دیگری در سطح شهر به صورت شبانه روزی در حال پیگیری و اجرا است و امیدواریم طبق زمان بندی مشخص گردیده به اتمام رسیده و شاهد شکوفائی و رونق هر چه بیشتر شهر گلستان باشیم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2017

به "پروژه های گلستان با420میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه های گلستان با420میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید