پرچم دار جدید ال جی با دو نام متفاوت معرفی می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، برای مدت کوتاهی، به نظر می رسید که ال جی میخواهد نسخه به روز شده V50 ThinQ را با نام V60 ThinQ در نمایشگاه IFA معرفی کند. اما به تازگی فاش شد این شرکت میخواهد نسخه بهبود یافته G8 ThinQ را با نام G8X ThinQ معرفی کتد و شایعات از این گوشی به عنوان پرچم دار بعدی ال جی نام بردند که با دو نمایشگر در نمایشگاه IFA 2019 شهر برلین رونمایی خواهد شد.

پرچم دار جدید ال جی با دو نام متفاوت معرفی می گردد

همان طور که پیش بینی می شد، ال جی G8X ThinQ در وطن این شرکت با نام ال جی V50S ThinQ شناخته می گردد. سیاست نام گذاری پرچم دارهای ال جی در سال های اخیر کمی عجیب و پیچیده بود و حالا با انتخاب دو نام متفاوت G8X ThinQ و V50S ThinQ برای پرچم دار جدیدش، این پیچیدگی بیشتر هم شده است. در هر صورت، کمتر از 24 ساعت تا معرفی این دستگاه تاشونده باقی مانده است، اما ظاهرا رسانه های کره ای پیش از معرفی این دستگاه دست به افشاگری زده اند.

طبق اطلاعات موثقی که از SportsSeoul به دست آمده، ال جی V50S ThinQ بسیاری از ویژگی های کلیدی V50 ThinQ 5G را به ارث برده است ولی مانند G8 ThinQ، به جای دوربین اصلی سه گانه از دوربین دوگانه استفاده می نماید. نمایشگاه 6.4 اینچی این گوشی مشابه V50 ThinQ خواهد بود، اما ال جی این بار به جای بریدگی مستطیل شکل در بالای نمایشگر، از بریدگی قطره ای استفاده خواهد نمود تا حاشیه های اطراف نمایشگر کمتر شوند.

البته استفاده از ناچ قطره ای به این معنی است که در V50S ThinQ اثری از دوربین سلفی دوگانه نخواهد بود و این گوشی در دوربین جلویی از یک لنز 32 مگاپیکسلی استفاده می نماید. ویژگی برجسته ای که انتظار می رود این گوشی را از سایر پرچم داران حال حاضر متمایز کند، استفاده از قاب Dual Screen است که یک نمایشگر ثانویه به این گوشی اضافه خواهد نمود و یک نمایشگر کوچک 2.1 اینچی ویژه اعلان ها خواهد داشت که امکان مشاهده تماس های دریافتی و پیغام ها، بدون احتیاج به باز کردن این قاب تاشونده را فراهم می نماید.

در واقع، ال جی G8X ThinQ با این قاب می تواند از سه نمایشگر برخوردار گردد که نسبت به مسائل گوشی های تاشونده فعلی مانند گلکسی فولد، انتخاب معقول تر و آینده نگرانه تری به نظر می رسد. گفته می گردد ال جی این گوشی را در ماه اکتبر وارد بازار خواهد نمود، اما از قیمت آن اطلاعی در دسترس نیست به جز اینکه پیش بینی می گردد به دلیل استفاده از 4G LTE، نسبت به V50 ThinQ 5G قیمت کمتری داشته باشد.

منبع: Phone Arena

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 43118

به "پرچم دار جدید ال جی با دو نام متفاوت معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرچم دار جدید ال جی با دو نام متفاوت معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید