کارمندان دستگاه ورزش همدان از هیئت های ورزشی استعفا داده اند

به گزارش مجله سرگرمی، محسن دنیا شیر در مصاحبه با خبرنگاران در پاسخ پیرامون وعده خروج کارمندان دستگاه ورزش از هیئت های ورزشی استان همدان گفت: تعدادی از کارکنان ورزش و جوانان همدان در هیئت های شمشیربازی، جانبازان و معلولان، تیراندازی باکمان، بدمینتون، اسکی، وزنه برداری، نابینایان، قایقرانی، همگانی، هندبال، تیراندازی، سوارکاری، انجمن های ورزشی، پزشکی ورزشی و هیئت نجات غریق و غواصی به عنوان رئیس، دبیر، خزانه دار و سایر بخش های هیئت ها فعالیت می کردند.

کارمندان دستگاه ورزش همدان از هیئت های ورزشی استعفا داده اند

وی اضافه کرد: طبق وعده خروج کارکنان دستگاه ورزش استان همدان از هیئت های ورزشی هم اکنون 99 درصد خروج کارکنان ما از هیئت های ورزشی اجرا شده و تنها موضوعی که باقی مانده بحث ریاست هیئت نجات غریق و غواصی استان همدان بوده که آن هم رئیس هیئت استعفای خود را داده و فدراسیون با استعفای وی مخالف نموده و دلیل خود را این چنین عنوان نموده که ما تازه مجمع برگزار نموده ایم و از عملکرد رئیس هیئت خود نیز رضایت داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بابیان اینکه در بحث مجامع انتخابات شخص رئیس را تعیین می نماید، گفت: فدراسیون علی رغم اینکه رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان تمایلی به ماندن نداشت و استعفای خود را تقدیم نموده بود اما با استعفای وی مخالفت کرد و سیروس سوریان تنها کارمند ما خواهد بود که در هیئت های ورزشی فعالیت دارد.

جهانشیر اظهار داشت: اما دیگر کارمندان دستگاه ورزش بدون استثنا همه استعفا داده اند و هیچ بحثی در این موضوع دیگر نخواهیم داشت.

وی با اشاره به دیگر وعده دستگاه ورزش در تأسیس اداره شهرستان اعلام کرد: تمام اقدامات را انجام داده و شاکله اصلی اداره شهرستان همدان را تعیین نموده ایم و همین روزها نیز اداره ورزش و جوانان شهرستان همدان تأسیس خواهد شد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14633

به "کارمندان دستگاه ورزش همدان از هیئت های ورزشی استعفا داده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارمندان دستگاه ورزش همدان از هیئت های ورزشی استعفا داده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید