از اندونزی، رواسی: پیش بینی می کنم 3 یا 4 مدال طلا کسب می کنیم، وزنه بردار که نمی تواند همیشه آماده رکوردشکنی باشد

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم پاراوزنه برداری کشورمان برای این تیم پیش بینی سه یا چهار مدال طلا در بازی های پاراآسیایی 2018 کرد.

از اندونزی، رواسی: پیش بینی می کنم 3 یا 4 مدال طلا کسب می کنیم، وزنه بردار که نمی تواند همیشه آماده رکوردشکنی باشد

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، علی اصغر رواسی ضمن بیان این مطلب گفت: به طور کلی بچه ها شرایط خوبی دارند و دیروز اولین جلسه تمرین خود را برگزار کردند که تمرین سبکی هم بود. البته با تمرین سبک نمی گردد گفت در چه وضعیتی هستند، اما امیدوارم در چند روز آینده به بهترین شرایط برسند.

وی در مورد گلایه برخی از ورزشکاران از کیفیت غذای دهکده بازی های پاراآسیایی نیز گفت: ورزشکاران چنین دغدغه ای دارند، اما اگر بخواهیم از نظر کیفی در نظر بگیریم، خیلی هم بد نیست. شاید تنوع غذا کم باشد، اما از نظر کیفی بد نیست و نمی تواند مشکل ساز باشد.

سرمربی تیم پاراوزنه برداری کشورمان در واکنش به اینکه همه از برخی وزنه برداران چون سیامند رحمان انتظار رکوردشکنی دارند، گفت: وزنه برداری ورزشی نیست که وزنه بردار همیشه آماده رکوردشکنی باشد. البته سعی می گردد بهترین رکورد به دست بیاید.

وی یادآور شد: سیامند در المپیک به یکباره 10 کیلوگرم رکورد زد که مشکلاتی را برای او به وجود آورد، چرا که وزنه بردار برای ارتقای رکورد باید فراتر از توانش کوشش کند. قطعاً سیامند اگر در تمرین شرایط خوبی داشته باشد، می تواند بازهم رکورد دنیا را ارتقا دهد. دیگر وزنه برداران نیز چنین شرایطی دارند.

رواسی در مورد پیش بینی اش از تعداد مدال های تیم پاراوزنه برداری ایران هم گفت: بچه های ما در هفت وزن شرکت می نمایند و در سه وزن نماینده نداریم که این هم نقصانی است برای ما. مسئله بعدی این است که در دو سه وزن برنده یا بازنده شدن ما با اختلاف کمی است. در کل من پیش بینی می کنم سه یا چهار مدال طلا کسب می کنیم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4377

به "از اندونزی، رواسی: پیش بینی می کنم 3 یا 4 مدال طلا کسب می کنیم، وزنه بردار که نمی تواند همیشه آماده رکوردشکنی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اندونزی، رواسی: پیش بینی می کنم 3 یا 4 مدال طلا کسب می کنیم، وزنه بردار که نمی تواند همیشه آماده رکوردشکنی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید