14 پژوهش سرای آموزشی دانش آموزی در کردستان فعالیت دارد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران طالب محمدی بعد از ظهر امروز در جلسه مشترک کارگروه آموزش، پژوهش فناوری و نوآوری استان کردستان و ستاد استانی هفته پژوهش گفت: به مناسبت هفته پژوهش در روز 26 آذرماه مراسمی برگزار شده و از دانشجو, معلمان و دانش آموزان پژوهشگر برتر تقدیر می گردد.

14 پژوهش سرای آموزشی دانش آموزی در کردستان فعالیت دارد

وی اضافه نمود: سامانه اینترنتی با عنوان مدیریت امور پژوهشی در سایت آموزش و پرورش ایجاد شده که دانش آموزان و معلمان می توانند پژوهش و طرح های خود را در این سامانه ثبت نمایند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان با بیان اینکه تمامی مراحل امور پژوهشی در این سامانه مدیریت می گردد, ادامه داد: چندین کارگاه پژوهشی آموزش و پرورش در سطح استان فعال است که نشان از اهمیت پژوهش در سیستم آموزشی کردستان دارد.

محمدی با بیان اینکه11 طرح پژوهشی در آموزش و پرورش استان کردستان تصویب شده که اجرایی خواهد شد, یاداور شد: 24 آذرماه، زنگ نمادین پژوهش در یکی از مدارس ناحیه یک سنندج نواخته خواهد شد و همچنین مراسم استانی تجلیل از دانش آموزان و معلمان پژوهشگر هم در 26 آذرماه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تجلیل از چهار نفر دانشجو معلم پژوهشگر دانشگاه فرهنگیان استان، اعلام کرد: دو پژوهشگر نیز از جامعه دانش آموزی و معلمان استان به مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان که 28 آذرماه در دانشگاه کردستان برگزار می گردد معرفی شده و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان در ادامه گفت: 14 پژوهش سرای دانش آموزی در استان وجود دارد که دانش آموزان در آنها کارهای پژوهشی انجام می دهند.

محمدی اظهارداشت: زمینه بازدید دانش آموزان از مراکز آزمایشگاهی و علمی و پژوهشی استان نیز فراهم شده که در هفته پژوهش انجام خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی با دعوت از کارشناسان حوزه پژوهش در مدارس اطلاع داد و یاداور شد: طرح اقدام پژوهی نیز در آموزش و پرورش استان اجرا می گردد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7862

به "14 پژوهش سرای آموزشی دانش آموزی در کردستان فعالیت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "14 پژوهش سرای آموزشی دانش آموزی در کردستان فعالیت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید