1678 تخت به تعداد تخت های اقامتی آذربایجان غربی افزوده می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، جلیل جباری در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر چهار و 949 تخت اقامتی در استان داریم اضافه نمود: با اتمام طرح های در دست اجرا تعداد تخت های اقامتی استان به شش هزار و 627 تخت افزایش می یابد.

1678 تخت به تعداد تخت های اقامتی آذربایجان غربی افزوده می گردد

وی ادامه داد: طی یک سال اخیر 15 پروژه در حوزه گردشگری استان به بهره برداری رسیده است که زمینه ساز توسعه توریست در استان بوده و با اجرای این طرح ها استان برای میزبانی رویداد بین المللی ارومیه 2020 آماده می گردد.

جباری از اجرای 40 طرح گردشگری در استان اطلاع داد و اظهارداشت: برای اجرای این طرح ها 500 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است، امروز بحث گردشگری و بوم گردی یکی از محورهای توسعه در مناطق مختلف کشورو استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی حجم تعهد سرمایه گذاری این اداره کل در سالجاری را دو میلیون و 700 هزار دلار مطرح کرد و اضافه نمود: دو هتل 5 ستاره در فیرورق خوی و ماکو، مجتمع آب درمانی خوی و ده ها واحد اقامتی بوم گردی با سرمایه گذاری بالغ بر 4600 میلیارد ریال در حال احداث است که به طور متوسط 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

جباری همچنین از فعالیت 11 تشکل مردم نهاد حوزه گردشگری در استان اطلاع داد و گفت: روزهای 7 و 8 آذرماه، ارومیه میزبان نشست تخصصی تشکل های مردم نهاد حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی استان های شمال غرب کشور خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی با اشاره به حضور استانهای مختلف در این دوره توضیح داد: در این دوره استانهای آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، گیلان و کردستان نیز حضور خواهند داشت.

جبرای هدف از برگزاری این دوره را اعلام نموده و اضافه نمود: هدف اصلی برگزاری این دوره ارتقاء توانمندی و انگیزه اعضای سازمانهای مردم نهاد و ترویج فرهنگ کارگروهی و تیمی است و امیدواریم سازمانهای مردم نهاد با حضور خود بتوانند از محتوای آن بهره مند شوند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7009

به "1678 تخت به تعداد تخت های اقامتی آذربایجان غربی افزوده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1678 تخت به تعداد تخت های اقامتی آذربایجان غربی افزوده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید