3 تیم ایرانی به نیمه نهایی رسیدند، قزاقستان در جمع 4 تیم پایانی

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، مرحله حذفی و یک چهارم نهایی رقابت های والیبال ساحلی تور جهانی تک ستاره بندرترکمن بعدازظهر پنجشنبه در زمین ساحلی مجموعه ورزشی امام رضا (ع) این شهرستان در حضور بیش از هزار تماشاگر علاقمند به این رشته به خاتمه رسید و تیم های بهمن سالمی و آرش وکیلی از ایران، رحمان رئوفی و حامد میرزاعلی از ایران، آق محمد سلاق و عباس پورعسگری از ایران و آلکسی کولشوف و آرتم پتروسیانتس از قزاقستان به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

3 تیم ایرانی به نیمه نهایی رسیدند، قزاقستان در جمع 4 تیم پایانی

ابتدا در مرحله حذفی این رقابت ها تیم های پرویز فرخی و بهنام توکلی از ایران، دومینیک سامک و مارتین سرامک از جمهوری چک، ابوالحسن خاکی زاده و رضا نقیبی زاده از ایران و دونوینیت کاوسای و نارونگدت کانگ کن از تایلند با غلبه بر رقیبان خود راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

قدرت نمایی میزبانان در مرحله یک چهارم نهایی

در مرحله یک چهارم نهایی تیم رحمان رئوفی و حامد میرزاعلی در دیداری جذاب و دیدنی دو بر یک بر تیم پرویز فرخی و بهنام توکلی غلبه کرد و به جمع چهار تیم پایانی رسید.

تیم آلکسی کولشوف و آرتم پتروسیانتس از قزاقستان با نتیجه دو بر یک از سد تیم دومینیک سامک و مارتین سرامک از جمهوری چک گذشت تا تنها تیم خارجی راه یافته به مرحله نیمه نهایی باشد.

تیم آق محمد سلاق و عباس پورعسگری از ایران در دیداری یک طرفه در دو ست پیاپی بر تیم ابوالحسن خاکی زاده و رضا نقیبی زاده از ایران غلبه کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در آخرین دیدار این مرحله هم تیم مدعی بهمن سالمی و آرش وکیلی که هفته گذشته نایب قهرمان آسیا شد دو بر صفر مقابل تیم دونوینیت کاوسای و نارونگدت کانگ کن از تایلند به برتری رسید و به جمع چهار تیم پایانی صعود کرد.

برنامه مراحل نیمه نهایی و فینال

دیدارهای نیمه نهایی رقابت های والیبال ساحلی تور جهانی تک ستاره بندرترکمن صبح جمعه برگزار می گردد که ساعت 10 تیم رحمان رئوفی و حامد میرزاعلی از ایران رو در روی تیم آلکسی کولشوف و آرتم پتروسیانتس از قزاقستان قرار می گیرد و ساعت 11 تیم های بهمن سالمی و آرش وکیلی از ایران و آق محمد سلاق و عباس پورعسگری از ایران به مصاف یکدیگر می روند.

دیدارهای رده بندی و فینال این رقابت ها هم به ترتیب ساعت های 15 و 16 جمعه برگزار خواهد شد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4389

به "3 تیم ایرانی به نیمه نهایی رسیدند، قزاقستان در جمع 4 تیم پایانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 تیم ایرانی به نیمه نهایی رسیدند، قزاقستان در جمع 4 تیم پایانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید