6 واحد صنعتی بزرگ با حضور رئیس جمهور در رشت به بهره برداری می رسد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: هم زمان با سفر رئیس جمهور به گیلان، 6 واحد صنعتی بزرگ در شهر رشت به بهره برداری می رسد.

6 واحد صنعتی بزرگ با حضور رئیس جمهور در رشت به بهره برداری می رسد

به گزارش ،فرهاد دلق پوش رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح شش واحد بزرگ صنعتی در رشت گفت: بیش از 246 میلیارد تومان برای این شش واحد صنعتی در رشت سرمایه گذاری شده و در این راستا برای 532 نفر هم به شکل مستقیم شغل ایجاد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با بیان اینکه در این زنجیره تأمین، فراوری و مصرف برای بیش از 900 نفر شغل ایجاد می گردد ابراز داشت: بیشتر محصولات و فراوریات این واحد های صنعتی پرکاربرد و استراتژیک به شمار می روند.

دلق پوش با بیان اینکه عمده محصولات این 6 واحد پشتوانه سایر صنایع در گیلان هستند گفت: این واحد ها هم زمان با سفر رئیس جمهور و مقامات عالی رتبه وزارت صنعت، معدن و تجارت در شهر صنعتی رشت و شهرک صنعتی سپیدرود به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح می شوند.

وی با اشاره به میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی اضافه کرد: فراوری انواع میلگرد، چسب اوره، رزین ملامین، فرمالدئید، نخ فرش، شمش فولادی، ورق کارتن، کرافت لاینر و انواع ناگت و 21 نوع چیپس منطبق با تکنولوژی روز از دستاورد های سرمایه گذاری بخش خصوصی در گیلان هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان به صادرشدن 162 پروانه بهره برداری صنعتی در استان گیلان اشاره نمود و ابراز داشت: حدود 100 فقره از این میزان پروانه صادر شده در استان گیلان، طرح توسعه ای بوده که با فراوری اشتغال نیز همراه شده است.

دلق پوش با بیان اینکه برای هزار و 640 نفر در استان گیلان در راستای طرح توسعه ای بهره برداری صنعتی شغل ایجاد شده است گفت : در این راستا 645 میلیارد تومان نیز توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.

انتهای پیغام / ا

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14484

به "6 واحد صنعتی بزرگ با حضور رئیس جمهور در رشت به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 واحد صنعتی بزرگ با حضور رئیس جمهور در رشت به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید