ارائه 55 بسته سرمایه گذاری استان گلستان در نمایگاه شهر گردشگر

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس گروه سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان گلستان گفت: 55 بسته سرمایه گذاری این استان در قالب لوح فشرده و کتابچه راهنما در اختیار بازدیدکنندگان نمایشگاه شهر گردشگر قرار می گیرد.

ارائه 55 بسته سرمایه گذاری استان گلستان در نمایگاه شهر گردشگر

علی اصغر قدیمی رئیس گروه سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان امروز سه شنبه 6 شهریور 97 در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، افزود: این بسته های سرمایه گذاری که مطالعات اولیه همه آنها انجام گردیده است، آماده واگذاری یا مشارکت سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.

او ادامه داد: بسته های سرمایه گذاری تمام نقاط استان را در بر می گیرد، همچنین بناهای بافت تاریخی گرگان نیز از طریق صندوق احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی قابل واگذاری، احیا و بهره برداری است.

قدیمی افزود: اداره کل میراث فرهنگی استان گلستان آماده حمایت و پشتیبانی فنی و اعتباری از سرمایه گذاران است، استان گلستان با اقلیمی بسیار متنوع که مورد توجه و اقبال گردشگران است می تواند مکان بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری سودآور و قابل بازگشتی برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی باشد.

او توضیح داد: منطقه نمونه گردشگری قلعه میران رامیان از پروژه های شاخص استان گلستان است که مطالعات آن در 4 فصل انجام گردیده است، تمام مجوزها و اقدامات اولیه مورد احتیاج برای احداث این مجموعه انجام گردیده است و اداره کل میراث فرهنگی استان گلستان آمادگی واگذاری این پروژه به بخش خصوصی را دارد.

قدیمی افزود: همچنین پارک جنگلی قرق و ساحل گمیشان دو پروژه دیگر گردشگری استان است که سرمایه گذاران می توانند بدون نگرانی در مورد مجوزها و اقدامات اولیه، وارد فاز اجرایی شوند.

او افزود: در حال حاضر 51 پروژه گردشگری در حال ساخت در استان گلستان وجود دارد که حجم اعتبارات این تعداد پروژه حدود 701 میلیارد تومان تخمین زده می گردد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1738

به "ارائه 55 بسته سرمایه گذاری استان گلستان در نمایگاه شهر گردشگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه 55 بسته سرمایه گذاری استان گلستان در نمایگاه شهر گردشگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید