اعترافات تکان دهنده معاون اسبق باشگاه مارسی

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- مارک فراتینی معاون برنارد تاپیه رئیس اسبق باشگاه المپیک مارسی در فاصله سال های 1986 تا 1994، در مصاحبه ای به ارتکاب به جرایمی از جمله تبانی و مسموم کردن بازیکنان حریف اقرار کرد.

اعترافات تکان دهنده معاون اسبق باشگاه مارسی

به گزارش خبرنگاران، روزنامه آ. اس اسپانیا روز یکشنبه نوشت:مارک فراتینی تاجر پر آوازه فرانسوی، سیاستمدار و معاون اسبق باشگاه المپیک مارسی فرانسه در مصاحبه ای افشاگرانه با لوموند پرده از رسوایی های اتفاق افتاده در زمان حضور وی در این تیم فرانسوی پرده برداشت.

فراتینی در زمان حضور برنارد تاپیه در راس باشگاه المپیک مارسی سمت معاون باشگاه را بر عهده داشت؛ دورانی که این باشگاه به اولین و آخرین قهرمان فرانسوی لیگ قهرمانان اروپا در سال 1993 بدل شد.

و حالا پس از گذشت 25 سال از آن دوران، فراتینی به رشوه دادن به داوران و مسموم کردن بازیکنان تیم های حریف که با دستور مستقیم تاپیه انجام می شده است، اعتراف کرد.

در این مصاحبه، فراتینی مدعی شد که پیش از بازی مقابل پاری سن ژرمن به داوارن رشوه داده و با تزریق داروهای شیمیایی مختل نماینده فعالیت مغز، بطری های آب پلاستیکی تیم حریف را مسموم نموده است.

وی در این خصوص گفت: در یک مورد مستقیما در فرآیند خرید داور بازی دخالت داشتم؛ در بازی مقابل پی اس جی در پاریس.

فراتینی ادامه داد: علاوه بر این، بازیکنان حریف در آن دیدار توسط داروی روان گردان هالدول مسموم شده و تعادل خودشان را از دست می دادند؛ ما این دارو را با استفاده از سرنگ هایی بسیار ریز به بطری های پلاستیکی تزریق کردیم؛ در حقیقت هر ماده خوراکی که می توانست توسط بازیکنان تیم حریف مصرف گردد، مسموم شد.

فراتینی در ادامه اتهامات مطرح شده در مورد مسموم کردن بازیکنان تیم رن پیش از پیروزی 5 بر یک مارسی مقابل آنها را نیز تایید کرد.

مدیران باشگاه رن در آن دوران مدعی شدند که ماریو بالتازار مهاجم و پاسکال روسو گلر این تیم در هتل نوشیدنی پرتقال مشکوکی را مصرف نموده اند که منجر به خواب آلودگی آنان در حین پرواز به مارسی و در زمان برگزاری بازی شده است.

با این حال، تاپیه در مصاحبه با روزنامه لو پاریزین اتهامات وارده را قویا تکذیب و فراتینی را به دلیل باز کردن موضوعی که 30 سال سربسته بوده مورد انتقاد قرار داد.

تاپیه که مالکیت روزنامه لا پراوینس فرانسه را در اختیار دارد، تاکید نموده بود: افراد نادانی وجود دارند که می خواهند این حرف را باور نمایند چرا که این موضوع آنها را شاد می نماید و در سوی دیگر افراد با وجدان هستند؛ افرادی که درک می نمایند این اتهامات صرفا برای ایجاد بلوا مطرح شده است.

ورزشی**3991**9129

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایرنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14332

به "اعترافات تکان دهنده معاون اسبق باشگاه مارسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعترافات تکان دهنده معاون اسبق باشگاه مارسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید