ایلی استان: آنهایی که نمی خواهند کار نمایند جایی در فولاد نخواهند داشت، امشب هم از داوری متضرر شدیم

به گزارش مجله سرگرمی، ایلی استان، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد، این تیم در دیدار مقابل ماشین سازی از اشتباهات داوری متضرر گردیده است.

ایلی استان: آنهایی که نمی خواهند کار نمایند جایی در فولاد نخواهند داشت، امشب هم از داوری متضرر شدیم

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از اهواز، ایلی استان پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل ماشین سازی تبریز گفت: قبل از هر چیزی باید بگویم که ما برای پیروزی وارد زمین شدیم، ولی دیدید که در نیمه دوم چه اتفاقی افتاد. همان طور که می دانید اگر ما 11 نفره می ماندیم می توانستیم برنده بازی باشیم.

یقیناً ما احتیاج داریم به کار دو برابر و اینکه بیشتر بازی تهاجمی را از خودمان ارائه کنیم، وی با بیان این جمله اضافه کرد: یکی از اهداف استراتژیک کاری من این است که فوتبال مدرنی ارائه کنیم. بر همین اساس ما به بازیکنان مان این آموزش را می دهیم که روز به روز بتوانند آن چیزی را که به آنها می گوییم در بازی انجام دهند و جا دارد که همین جا به بازیکنان مان تبریک بگوییم. امروز یک مقدار هم شرایط زمین مناسب نبود و چمن بلند بود. متأسفانه با توجه به شرایط چمن نتوانستیم به بازی سرعت داده و پاس های سریع به هم بدهیم. جا دارد هم به بازیکنان مان با توجه به اینکه 50 دقیقه 10 نفره بازی کردیم و هم به طرفداران محترم مان که ما را کمک کردند، تبریک بگویم. یقیناً با این روندی که پیش می رویم در آینده بازی های زیباتر و نتایج بهتری رقم می زنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان همچنین خاطر نشان کرد: باید نکته ای را در مورد حضور بازیکنان خارجی در فولاد بیان کنم. وقتی یک بازیکن خارجی را استخدام می کنیم بالطبع باید یک اختلافی با بازیکنان بومی خودمان داشته باشد. به هرحال ما به آنها اعتماد کردیم و امیدوارم در آینده بهتر از اینها باشند.

استان در ادامه یادآور شد: با توجه به اینکه هفته آینده بازیکنان مصدوم ما مثل جلالی و سروش رفیعی به تیم اضافه می شوند، ان شاءالله بتوانیم که نتایج بهتری را رقم بزنیم. از طرف دیگر من به عنوان سرمربی تیم فولاد اعلام می کنم که فولاد جای بازیکنانی خواهد بود که کار بکنند و کار بکنند و نه صرفاً افرادی که به خاطر مسائل مالی اینجا هستند. اگر چنین چیزی باشد جایگاهی در تیم نخواهند داشت. به هرحال ما باید اعلام کنیم که باشگاه فولاد شرایط خیلی مساعدی را برای تمرینات ما قرار داده و اگر کسی نمی تواند خودش را با این شرایط انطباق دهد و نمی خواهد کار کند، جایگاهی نزد ما ندارد. کسی پیش ما می ماند که بخواهد کار کند و اگر کسی غیر این چیزی که می گویم باشد، در باز است و می تواند از باشگاه بیرون برود.

وی خاطر نشان کرد: به هرحال آن چیزی که وظیفه ماست، من و همکارانم انجام می دهیم، ولی وقتی بازیکن در زمین هست ما نمی توانیم به داخل زمین برویم و کاری انجام دهیم. با این حال تأکید می کنم نقایص مان اصلاح خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در سرانجام در مورد نحوه داوری دیدار تیمش مقابل ماشین سازی توضیح داد: ضروری است که ابتدا برگردیم به بازی قبل مقابل سپاهان که ما به خاطر قضاوت داور متضرر شدیم و داور یک پنالتی برای ما نگرفت. به هرحال در بازی امشب هم متضرر شدیم و این را که می گویند بازیکنان ما در 18 قدم حریف تمارض کردند، به کارشناسان واگذار می کنیم. فکر می کنم امشب هم از داوری متضرر شدیم. در نیمه اول مشابه صحنه اخراج بازیکن ما، برای بازیکن ماشین سازی هم رخ داد، اما داور کارت زرد داد. در هر حال بازی امروز گذشت، ولی با توجه به کاری که انجام دادیم از عملکرد بازیکنان راضی هستیم و باید سرمان را بالا بگیریم و برای بازی هفته آینده مقابل پدیده خودمان را آماده کنیم. ما در مشهد بازی مهمی با پدیده داریم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4123

به "ایلی استان: آنهایی که نمی خواهند کار نمایند جایی در فولاد نخواهند داشت، امشب هم از داوری متضرر شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلی استان: آنهایی که نمی خواهند کار نمایند جایی در فولاد نخواهند داشت، امشب هم از داوری متضرر شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید