دعوای دو بازیکن ایران در تیم ملی هندبال ، افشین صادقی: با کسی دعوا نکردم!

به گزارش مجله سرگرمی، بازی هندبال ایران همه چیز داشت غیر از پیروزی برای تیم ملی ایران.

دعوای دو بازیکن ایران در تیم ملی هندبال ، افشین صادقی: با کسی دعوا نکردم!

به گزارش خبرنگاران ،روز خوب صادقی بود، روز بد تیم ملی هندبال. هندبالیست ها نتواستند مقابل بحرین پیروز شوند. آغاز بدی داشتند و همین باعث شد خیلی عصبی کار را دنبال نمایند. هنوز داور سوت خاتمه بازی در نیمه اول را به صدا در نیاورده بود که بین دو بازیکن درگیری لفظی شکل گرفت و آنها با دعوا وارد رختکن شدند. افشین صادقی و علیرضا موسوی همان دو بازیکنی بودند که یکدفعه از کوره در رفتند و راهروی رختکن را با دعوا طی کردند. از آنجایی که تیم ملی هندبال پیروز میدان نبود این اختلافات به بیرون هم کشید.

فکر نموده که لیگ اروپا بازی می نماید چه خبر است؟ اصلا بازی بلد نیست. بازیکنان عصبی سعی کردند با گفتن این جملات خودشان را خالی نمایند این در حالی است که افشین صادقی در فضای میکسد زون این اختلاف را تکذیب کرد و منکر همه اتفاق هایی شد که خیلی ها دیدند: هیچ چیز خاصی نیست. من با کسی دعوا نکردم و هیچ کسی هم با هم اختلافی ندارد. صادقی که در این بازی خیلی خوب ظاهر شد و هشت گل زد در مورد شرایط بازی با بحرین اینطور گفت: ما برای این بازی آماده بودیم و به نظر خوب کار را هم آغاز کردیم اما در ادامه اتفاقاتی افتاد که جریان بازی عوض شد و نتوانستیم بازی را ببریم. این بازیکن که از شرایط قضاوت این بازی به شدت ناراحت و گله مند است، ادامه داد: داوری در نتیجه این بازی خیلی دخیل بود، به نظرم داور اصلا خوب قضاوت نکرد و در باخت ما بی اثیر نبود.

صادقی درباره امیدواری تیم هندبال به صعود نیز گفت: ما به بازی هنگ کنگ و کره فکر می کنیم و البته تمام کوشش خود را برای بازی با کره انجام می دهیم. این بازیکن گفت: به صعود فکر می کنیم و امیدواری بازی بعدی حتما برنده گردیده تا بتوانیم در نیمه نهایی حضور داشته باشیم. کار سرمربی تیم ملی هندبال دشوار است. بازیکنان ای تیم نشان دادند که یکدل نیستند و همین اختلاف درون تیمی باعث شد تا نتوانند به نتیجه برسند. هرچند که یکسری اتفاقات در هندبال طبیعی است، اما ادامه این ماجرا برای این تیم می تواند در بازی با هنگ گنگ هم دردسر ساز گردد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 534

به "دعوای دو بازیکن ایران در تیم ملی هندبال ، افشین صادقی: با کسی دعوا نکردم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوای دو بازیکن ایران در تیم ملی هندبال ، افشین صادقی: با کسی دعوا نکردم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید