دوره توانمندسازی تشکل های مردم نهاد گردشگری در اردبیل برگزار می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از برگزاری سومین مرحله از دوره توانمندسازی تشکل های مردم نهاد گردشگری به میزبانی این استان اطلاع داد.

دوره توانمندسازی تشکل های مردم نهاد گردشگری در اردبیل برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی صبح پنجشنبه 3 آبان 97 با اعلام این خبر توضیح داد: در این دوره استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، گیلان و کردستان حضور خواهند یافت.

او با اشاره به برگزاری این دوره در روزهای 23 و 24 آبان ماه ادامه داد: از اهداف این دوره ارتقا توانمندی و انگیزه اعضای سازمان های مردم نهاد و ترویج فرهنگ کار گروهی و تیمی است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: همچنین آشنایی و شبکه سازی سمن ها با یکدیگر و ترویج فرهنگ تخصص گرایی در بین سازمان ها در این دوره آموزشی دنبال می گردد.

به گفته فلاحی در این دوره فرصتی جهت تبادل افکار سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فراهم می گردد.

او به فعالیت 18 سازمان مردم نهاد فعال در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این استان اشاره و تاکید نمود: دو سازمان مردم نهاد دیگر در مرحله دریافت مجوز و شروع به کار است.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5188

به "دوره توانمندسازی تشکل های مردم نهاد گردشگری در اردبیل برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره توانمندسازی تشکل های مردم نهاد گردشگری در اردبیل برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید