سیستم گرمایشی نیمی از مدارس دولتی نهاوند استاندارد است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، علیرضا غلامی ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه نهاوند ضمن تأکید بر لزوم تقویت سوادآموزی در شهرستان و توجه ویژه به این مهم، گفت: با توجه به اطلاع رسانی عمومی انجام شده به وسیله رسانه ها؛ شهرستان نهاوند در زمینه برگزاری دوره سوادآموزی از 69 نفر در سال گذشته به 200 نفر در امسال رسیده است.

سیستم گرمایشی نیمی از مدارس دولتی نهاوند استاندارد است

رئیس اداره آموزش وپرورش نهاوند با اشاره به اینکه شاخص تعریف شده برای نهاوند 330 نفر است، گفت: با یاری بخشداران و مسئولین رشد خوبی در این زمینه داشته ایم اما بازهم برای رسیدن به هدف تعریف شده باید کوشش کرد.

وی با اشاره به اینکه در دوره انتقال سال گذشته 100 نفر ثبت نام و سال جاری 114 نفر و در دوره تحکیم سال گذشته 50 نفر و سال جاری 103 نفر ثبت نام داشته ایم، گفت: درمجموع حدود 66 درصد از تعهدی که اداره کل استان برای ما معین نموده محقق شده است.

غلامی با اشاره به اجرای برنامه های مختلف، گفت: هدف ریشه کن کردن بی سوادی در جامعه با آموزش مهارت های ضروری است.

رئیس آموزش وپرورش نهاوند همچنین بابیان اینکه طی سال گذشته 4 هزار و 800 ساعت کلاس جبرانی آموزشی برای دانش آموزان نهاوندی برگزارشده است، گفت: به دنبال افزایش قبولی دانش آموزان در رشته های پزشکی هستیم که این مهم مستلزم افزایش کلاس های جبرانی و تقویتی است.

غلامی با بیان اینکه توازن رشته ای دغدغه دولت، مجلس و وزارتخانه است، گفت: شمار کلاس های هنرستانی نهاوند در سال گذشته 51 کلاس بوده که سال جاری به 83 کلاس افزایش پیدانموده است.

رئیس آموزش وپرورش نهاوند با اشاره به تقویت استعدادهای عملی دانش آموزان و میزان رشد قبولی دانش آموزان در پایه های مختلف، گفت: تنها در بحث ریاضی پایه دهم نسبت به قبل افت داشته ایم.

رئیس آموزش وپرورش نهاوند در خصوص وضعیت سیستم گرمایشی مدارس نهاوند نیز گفت: 212 آکادمی دولتی در شهرستان نهاوند وجود دارد که از این تعداد 105 مدرسه دارای سیستم گرمایشی استاندارد، 103 آکادمی دارای بخاری هرمنوتیک، 3 آکادمی با جمعیت کم به صورت کانکسی و با سیستم گرمایشی برقی و یک آکادمی عشایری سیار نیز دارای وسیله گرمایشی نفتی است.

وی با تأکید بر اینکه 50 درصد مدارس شهرستان از سیستم گرمایشی استاندارد بهره مند هستند، گفت: مدارسی که از بخاری برقی و نفتی استفاده می نمایند دارای جمعیت بسیار کم هستند و مدرسه ای که مختص عشایر است دانش اموزان در ابتدای فصل سرما از شهرستان به سمت مناطق گرمسیر کوچ می نمایند.

غلامی با اشاره به وضعیت سرویس بهداشتی های مدارس نهاوند نیز گفت: طی آخرین آنالیز ها در حال حاضر 4 مدرسه شهرستان دارای سرویس بهداشتی بسیار نامناسب هستند که درخواست ساخت مجدد به سازمان نوسازی داده شده و 20 آکادمی هم نیازمند تعمیر هستند.

وی در خصوص تغییر وضعیت تعدادی از معلمان نیز گفت: اقداماتی توسط مسئولین اجرا شده اما بهتر بود به نتیجه نهایی می رسید و سپس اطلاع رسانی صورت می گرفت چراکه این مهم که از سال 1391 با توجه به مصوبه مجلس آغازشده به صورت سهمیه در حال اجراست.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8852

به "سیستم گرمایشی نیمی از مدارس دولتی نهاوند استاندارد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیستم گرمایشی نیمی از مدارس دولتی نهاوند استاندارد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید