نورافکن: اگر 3 امتیاز دیدار با فولاد را کسب کنیم شکست مقابل تراکتورسازی را جبران کردیم، کار من در پست مدافع چپ بسیار سخت است

به گزارش مجله سرگرمی، مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: مهمترین موضوع در حال حاضر کسب 3 امتیاز دیدار بعدی با فولاد است تا بتوانیم شکست مقابل تراکتورسازی را جبران کنیم.

نورافکن: اگر 3 امتیاز دیدار با فولاد را کسب کنیم شکست مقابل تراکتورسازی را جبران کردیم، کار من در پست مدافع چپ بسیار سخت است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، امید نورافکن بعد از پیروزی 3 بر صفر استقلال مقابل ذوب آهن گفت: مهمترین چیز در این دیدار این بود که بعد از این که در نیمه اول پیروز به زدن 2 گل شدیم، در نیمه دوم بازی را شل نگرفتیم و توانستیم برد شیرینی را کسب کنیم. مهمترین چیز در حال حاضر کسب امتیازات کامل دیدار بعدی مقابل فولاد خوزستان است و اگر پیروز به این کار شویم می توانیم روند رو به رشد خود را ادامه بدهیم.

وی در پاسخ به این سوال که بازی در پست هافبک دفاعی و مدافع چپ باعث سردرگمی او نخواهد شد، گفت: تقریبا 4 سال است که در استقلال حضور دارم و در این 4 سال تمام کوشش خود را انجام داده ام که در پست هافبک دفاعی و مدافع چپ با تمام توان برای استقلال کار کنم. همه کوشش من در زمین این است که با عملکردم موجبات رضایت کادر فنی، هم تیمی ها و طرفداران را فراهم کنم، اما کار من با بازی در دفاع چپ بسیار سخت است و تمام کوششم این است تا از لحاظ ذهنی تمرکز کافی را برای ارائه بهترین عملکرد داشته باشم.

مدافع تیم فوتبال استقلال در مورد این که این تیم می تواند مدعی قهرمانی لیگ برتر باشد، توضیح داد: بعد از رجحان مقابل پارس جنوبی عنوان کردم شکست مقابل تراکتورسازی ما را عقب انداخت، اما در حال حاضر اعتقاد دارم اگر 3 امتیاز دیدار با فولاد را کسب کنیم تا حدودی می توانیم شکست مقابل تراکتورسازی را جبران کنیم. در حال حاضر مهمترین موضوع نیز این است که برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آماده می شویم و همانطور که می دانید در گروه بسیار سختی قرار داریم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13489

به "نورافکن: اگر 3 امتیاز دیدار با فولاد را کسب کنیم شکست مقابل تراکتورسازی را جبران کردیم، کار من در پست مدافع چپ بسیار سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نورافکن: اگر 3 امتیاز دیدار با فولاد را کسب کنیم شکست مقابل تراکتورسازی را جبران کردیم، کار من در پست مدافع چپ بسیار سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید