یزدی: پیکان ضد فوتبال بازی کرد، موافق حضور دلفی در آیندهوون هستیم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می گوید تیم پیکان با ضد فوتبال موفق شد تیمش را شکست دهد.

یزدی: پیکان ضد فوتبال بازی کرد، موافق حضور دلفی در آیندهوون هستیم

به گزارش خبرنگاران، داریوش یزدی سرمربی تیم استقلال خوزستان بعد از شکست مقابل پیکان در نشست خبری گفت: به تیم پیکان تبریک می گویم اما ما می توانستیم برنده باشیم. در نیمه اول هیچ برتری از آن حریف نبود ولی گل دریافت کردیم. در نیمه دوم 90 درصد بازی دست ما بود و موقعیت ایجاد کردیم. اما ضد فوتبال بازی کردن هم یک تاکتیک است که تیم مقابل در نیمه دوم از آن استفاده کرد. با زمین خوردن بی جهت بازیکنان حریف و فرامینی که از نیمکت صادر می شد، سرعت تیم ما را گرفتند. تنها حربه ای که در نیمه دوم می توانست جلوی بازی ما را بگیرد، ضد فوتبال بازی کردن بود. ما هم با نوعی که آن ها می خواستند رفتار کردیم. در اواخر بازی عصبی شدیم و این موضوع به آن ها کمک کرد. داور هم داور جوانی است که برای اولین بار در لیگ برتر قضاوت می کرد. او درنیمه دوم ناخواسته به سمت حریف چرخش داشت.

او اضافه کرد: تیم ما جوان است و چند باتجربه خوب داریم که هفته های آینده بهتر خواهیم شد. می دانستیم پیکان رو به بازی مستقیم می آورد. چون هافبک ها با این نوع بازی کردن از جریان بازی خارح می شوند، مبعلی را نیمه دوم به بازی اضافه کردیم تا تغییرات خوبی در فاز حمله ایجاد گردد. ولی نوع بازی حریف مانع از گلزنی تیم ما شد.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد جدایی دلفی بازیکن جوان تیمش گفت: یونس دلفی از آیندهوون پیشنهاد جدی دارد. قرار بر این گردیده این باشگاه به دلفی فرصت دهد تا تست پزشکی دهد. ما موافق این هستیم که دلفی تحت آموزش اروپایی ها قرار گیرد و به تیمش برگردد چون می تواند به فوتبال ایران کمک کند. ما برای دلفی آرزوی موفقیت می کنیم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1920

به "یزدی: پیکان ضد فوتبال بازی کرد، موافق حضور دلفی در آیندهوون هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یزدی: پیکان ضد فوتبال بازی کرد، موافق حضور دلفی در آیندهوون هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید