نفت مسجد سلیمان در دقیقه 99 از شکست فرار کرد!

به گزارش مجله سرگرمی، مصاف نفت مسجد سلیمان و سپیدرود با تساوی یک بر یک به انتها رسید.

نفت مسجد سلیمان در دقیقه 99 از شکست فرار کرد!

به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال نفت مسجد سلیمان و سپیدرود رشت امروز (آدینه) در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به خاتمه رسید. تک گل این دیدار را برای سپیدرود مهرداد بایرامی در دقیقه 55 و گل نفت را هم اکبر آفاقی در دقیقه 9+90 به ثمر رساند.

این دیدار تقابلی 6 امتیازی برای تیم های چهاردهم و پانزدهم جدول رده بندی محسوب می شد که برنده ای نداشت تا همچنان دو تیم در فاصله یک امتیازی یکدیگر باقی بمانند. در حال حاضر نفت مسجد سلیمان با 21 امتیاز در رده چهاردهم و سپیدرود رشت با 20 امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار گرفته اند. در خاتمه لیگ برتر یکی از این دو تیم به لیگ دسته یک سقوط می نماید که باتوجه به تساوی در این دیدار، دو بازی آینده آن ها مشخص کننده است.

از حواشی این دیدار می توان به مذاکره مسئولان استانی و سازمان لیگ با اعضای تیم سپیدرود رشت برای شرکت در این دیدار اشاره نمود چرا که سپیدرودی ها در اعتراض به تغییر ساعت بازی، قصد داشتند مقابل نفت مسجد سلیمان قرار نگیرند.

همچنین دراین دیدار فیروز کریمی، سرمربی نفت مسجد سلیمان به خاطر برخورد سنگ به سرش پس از به ثمر رسیدن گل سپیدرود به بیمارستان منتقل شد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 22035

به "نفت مسجد سلیمان در دقیقه 99 از شکست فرار کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفت مسجد سلیمان در دقیقه 99 از شکست فرار کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید