ژاپنی ها روی داشبوردهای دیجیتال سرمایه گذاری گرده اند

به گزارش مجله سرگرمی، تلویزیون‌های کاملا دیجیتالی جایگزین نمایشگرهای وضعیت خودرو در وسایل نقلیه می‌شوند و این باعث می‌شوند که شرکت پیشرو صنعت ژاپن در مورد افزایش فروش به خودروسازان جهانی خوش بین باشد . در حالی که اغلب مدل‌های جدید معمولا یک پنل اطلاعات مرکزی برای نقشه‌ها , سرگرمی و کارکرده‌ای دیگر دارند , سازندگان به طور فزاینده‌ای جایگزین داشبورد روبروی راننده با صفحه تخت هستند . در داخل ام بی ام و یا مرسدس - بنز مشاهده کنید که احتمال این وجود دارد که ژاپن نمایش را نمایش دهد .

ژاپنی ها روی داشبوردهای دیجیتال سرمایه گذاری گرده اند

جایگزینی خوشه‌های ابزار با صفحات نمایش چالش برانگیز است , زیرا آن‌ها نیاز به قابل‌اعتماد بودن و مقاومت در برابر نوسان دما دارند در حالی که اطلاعات مهم را برای راننده فراهم می‌کنند . آن هم چنین آن‌ها را گران‌تر می‌سازد و به نمایش کنندگان اجازه می‌دهد که حاشیه‌های بالاتر را طلب کنند و آن‌ها را به یک شرکت جذاب تبدیل کنند . ژاپن , بزرگ‌ترین تامین‌کننده پنل های خودرو , شرط‌بندی می‌کند که تغییر به وسایل نقلیه الکتریکی , نقطه فروش کلید را برای هر اتومبیلی نمایش می‌دهد زیرا رانندگان توجه بیشتری به زیبایی‌شناسی داخلی خودرو نسبت به what's زیر کاپوت دارند .

هولدر , که تجارت خودرو را هدایت می‌کند , در یک مصاحبه گفت : " از چه تعداد سیلندر , چه میزان توان اسب , صدای آن - - اما با وسایل نقلیه برقی که همگی از بین رفته‌اند , چه طور شما جاذبه را ایجاد می‌کنید ? شما می‌توانید کاره‌ای زیادی با نمایش‌های خود انجام دهید ."

داشبورد دیجیتال همچنین مزایایی را برای رانندگان فراهم می‌کند , به عنوان مثال تغییر سبک و مقدار اطلاعات برای حالت‌های رانندگی مختلف , و در صورت نیاز , نقشه‌ها را برجسته‌تر می‌کند . در حال حاضر , آن‌ها اغلب در واگن‌های درجه بالا توسط Audi , مرسدس - بنز و برخی از تولید کنندگان supercar مورد استفاده قرار می‌گیرند .

عملیات خودرو سازی در سال مالی گذشته 100 میلیارد ین ( 900 میلیون دلار ) درآمد ایجاد کرد که حدود 14 درصد از کل آن بود . میزان فروش این شرکت تا مارس 2020 به میزان 40 درصد افزایش خواهد یافت . Gerkens گفت که JDI , که در حال حاضر 30 درصد از بازار خودرو اروپا را تامین می‌کند , در ایالات‌متحده , ژاپن و چین در حال گسترش است . این می‌تواند برای سرمایه گذارانی که شاهد کاهش 32 درصدی سهام در سال گذشته بودند , استقبال شود .

براساس اظهارات IHS Markit , شرکت ژاپنی 19 درصد از بازار جهانی 6.7 میلیارد دلاری را در سال گذشته کنترل کرد . نمایش آل جی دوم با 14 درصد بود .

دامیان Thong , یک تحلیلگر گروه Macquarie با مسئولیت محدود , می‌گوید : " این ترکیبی از تنوع زیاد و حجم پایین است , اما تجارت خودرو می‌تواند به طور بالقوه حاشیه بالاتر ارائه کند .
فروش جهانی گوشی‌های هوشمند که حدود 80 درصد درآمد را تشکیل می‌دهد نیز پشت پیشنهاد JDI's برای افزایش فروش خودرو هستند . علاوه بر این , شرکت اپل , بزرگ‌ترین مشتری , به نسل بعدی تولید کننده نور ارگانیک تولید می‌کند که در مقادیر انبوه تولید نمی‌شود . شرکت الکترونیک سامسونگ و شرکت نمایش آل جی بیشتر صفحات world's OLED را عرضه می‌کنند .

فرزند خواندگی در ماشین‌ها احتمالا طولانی‌تر خواهد شد . برخلاف نمایش‌های کریستال مایع , پیکسل های OLED می‌توانند بر روی خودشان انعکاس داشته باشند و نیازی به نور پس‌زمینه ندارند , که باعث می‌شود آن‌ها نازک‌تر و کارآمدتر انرژی شوند . Gerkens گفت : این ها مزایای مهمی هستند هنگامی که این کار به تلفن‌های هوشمند بستگی دارد , اما خودروسازان به احتمال زیاد نگران عمر محدود OLED's و قیمت بالاتر هستند .

شرکت‌های ژاپنی اولین شرکت در جهان بودند که تکنولوژی صفحه تخت را تجارتی کردند , اما نتوانستند با رقبای کره‌ای و تایوانی در رقابت سرمایه‌ای و رقابت قیمت نگهداری شوند . JDI در سال 2012 با ادغام واحدهای troubled screen از شرکت توشیبا , شرکت سونی و شرکت هیتاچی ایجاد شد . JDI یک استراتژی تمرکز بر روی صفحات با کیفیت بالاتر و ابعاد کوچک‌تر را در آغوش گرفت که به آن کمک کرد تا جای پای کلیدی در صنعت خودرو به دست آورد .

Gerkens گفت : " ما از نمایش‌های شکل مستطیلی شکل می‌رویم و آینده بیشتر و بیشتر طراحی خواهد شد ."

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4

به "ژاپنی ها روی داشبوردهای دیجیتال سرمایه گذاری گرده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاپنی ها روی داشبوردهای دیجیتال سرمایه گذاری گرده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید