3 تورنمنت بین المللی ورزشی دیگر در گلستان برگزار می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، سید مناف هاشمی بعدازظهر جمعه در حاشیه اختتامیه رقابت های والیبال ساحلی تور جهانی تک ستاره بندرترکمن در مصاحبه با خبرنگاران، اظهار کرد: ورزشدوستان گلستانی و به خصوص ترکمن های منطقه با استقبال خوب و شور و شوق خاصی در میزبانی این رقابت ها همراه بودند و ما هم طبق وعده این مسابقات را برگزار کردیم.

3 تورنمنت بین المللی ورزشی دیگر در گلستان برگزار می گردد

وی اضافه نمود: تور جهانی والیبال ساحلی پس از مسابقات بین المللی ووشو و مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا، سومین تورنمنت بین المللی بود که سال جاری به میزبانی استان گلستان برگزار گردید.

استاندار گلستان با بیان اینکه سه تورنمنت بین المللی دیگر تا سرانجام سال جاری به میزبانی گلستان برگزار می گردد، گفت: میزبانی مسابقات بین المللی در سه رشته کشتی، سپک تاکرا و کاراته هم در دستور کار ما واقع شده است و امیدواریم با این میزبانی ها شادی و غرور آفرینی را برای مردم شریف استان به ارمغان بیاوریم.

هاشمی ادامه داد: برگزاری تورنمنت های بین المللی ورزشی در گلستان نشان دهنده ظرفیت ورزش استان بوده و امیدواریم چنین میزبانی هایی ادامه دار باشد.

گفتنی است؛ رقابت های والیبال ساحلی تور جهانی تک ستاره بندرترکمن با حضور 13 تیم از کشورهای ایران، قزاقستان، تایلند، جمهوری چک و ساحل عاج به مدت سه روز در زمین ساحلی مجموعه ورزشی امام رضا (ع) شهرستان بندرترکمن برگزار گردید که تیم ایران (1) با ترکیب بهمن سالمی و آرش وکیلی عنوان قهرمانی را کسب کرد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4420

به "3 تورنمنت بین المللی ورزشی دیگر در گلستان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 تورنمنت بین المللی ورزشی دیگر در گلستان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید